Skal jeg købe den nu eller vente?....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
5 svar
5 synes godt om
19. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om det er rette sted, men prøver...

Jeg har broderet en dåbsramme til min søn og vil lave den samme til den lille ny jeg venter til april men butikken jeg plejer at handle hos lukker snart og jeg ved ikke om jeg vil kunne bestille rammen andre steder...

I dag var jeg så til en skanning der viste at jeg venter en datter... Kan jeg købe rammen til en pige nu, eller skal jeg vente til efter fødslen?...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

helle85

Anonym skriver:

Jeg har broderet en dåbsramme til min søn og vil lave den samme til den lille ny jeg venter til april men butikken jeg plejer at handle hos lukker snart og jeg ved ikke om jeg vil kunne bestille rammen andre steder...

I dag var jeg så til en skanning der viste at jeg venter en datter... Kan jeg købe rammen til en pige nu, eller skal jeg vente til efter fødslen?...

hvis du ved du venter en pige så ville jeg købe den nu

Anmeld

19. november 2013

MetteS81

Anonym skriver:

Jeg synes også du skal købe den 

Anmeld

19. november 2013

yagnes

er det dig selv der laver det inden i?

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

nesss skriver:

er det dig selv der laver det inden i?

ikke lige på det billede... Det er taget fra firmaets hjemmeside...

Anmeld

19. november 2013

Tulipan

Hvis den ikke er dyr så køb den nu, hvis den er så vent, for du er aldrig hundrede procent sikker på kønnet, specielt når du har fået at vide at det er en pige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.