Nogle der kender Cloud b- twilight turtle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.099 visninger
26 svar
9 synes godt om
19. november 2013

L&V

Er der nogle der kender denne lampe og er den noget ved? Overvejer at købe den til børnene i julegave..
Der er en til 230 og en til 295 man ka ikke lige lure forskellen?

http://coolbaby.dk/legetoj?product_id=652

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2013

Muffinmus

Nope men mine børn ønsker sig den også...eller den billige version fra br:-)

Anmeld

19. november 2013

L&V

MariaE skriver:

Nope men mine børn ønsker sig den også...eller den billige version fra br:-)

Hva hedder den?

Anmeld

19. november 2013

Hulubulu86

Har flere veninder der er glade for dem, men de er alt for dyre i DK, hernede koster de omkring 95kr og selv det synes jeg er dyrt nok

Anmeld

19. november 2013

L&V

UmmA skriver:

Har flere veninder der er glade for dem, men de er alt for dyre i DK, hernede koster de omkring 95kr og selv det synes jeg er dyrt nok

Ja det er lidt dyrt men det er børnet ing hvis bare efterhånden..
hvor er hernede om jeg må spørge?

Anmeld

19. november 2013

Rikke S

Jeg har den (den med åbne øjne) til min mindste... Han elsker når den lyser med det blå lys, det er meget beroligende, og den slukker selv efter 45 min (han sover efter ca 1,5 min.)
Den kan også lyse grønt og gult.
Mener min er den dyre af dem, for jeg læste, at der er mange kopier af den, og ville have noget godt - det fik jeg/vi

Anmeld

19. november 2013

L&V

Rikke S skriver:

Jeg har den (den med åbne øjne) til min mindste... Han elsker når den lyser med det blå lys, det er meget beroligende, og den slukker selv efter 45 min (han sover efter ca 1,5 min.)
Den kan også lyse grønt og gult.
Mener min er den dyre af dem, for jeg læste, at der er mange kopier af den, og ville have noget godt - det fik jeg/vi

Fedt at høre en erfaring.. Ku jeg få dig til at se på linket om det er en af dem?

Anmeld

19. november 2013

sismofutten

Er det denne: http://www.lapni.dk/offer/1339 - i så fald er der et godt tilbud her ;-)

Anmeld

19. november 2013

L&V

sismofutten skriver:

Er det denne: http://www.lapni.dk/offer/1339 - i så fald er der et godt tilbud her ;-)

Tak hva jeg kan læse mig til er det en kopi men samme princip ja

Anmeld

19. november 2013

Rikke S

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Fedt at høre en erfaring.. Ku jeg få dig til at se på linket om det er en af dem?

Det er den på det lille billede, som ligger inde i det store
Der følger forresten også en lille bog med, hvor der er billeder af de 7 stjernebilleder som viser sig blandt alle de stjerne den lyser med, så man (hvis barnet er gammelt nok til at kunne tage en snak om det), kan snakke om hvorfor Pegasus hedder Pegasus, Store Bjørn hedder Store Bjørn, Karlsvognen, Tvillingerne osv hedder som de gør

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.