Jeres barns 1 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.816 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. juli 2009

Vingummien

Emil bliver 1 år her på søndag den 2. Wee, tænk et år er gået, er slet ik til at tro, nårh nok om den snak

Hvordan holdte i jeres barns 1 års fødselsdag? Var det med egen kage og det hele, familien el bare jer selv og en hygge dag?

Og hvad gav i jeres barn i gave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2009

Lullaby

Yazzebasse fik klodser af os, duplo og lidt tøj. En lagkage som hun kunne smatte med og så ellers en masse gæster, både venner og familie
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juli 2009

Vingummien

MorpåSjælland skriver:

Yazzebasse fik klodser af os, duplo og lidt tøj. En lagkage som hun kunne smatte med og så ellers en masse gæster, både venner og familie

Hvor hyggeligt. Vi har kun inviteret familie, el har vi ik plads.

Emil skal også have sin egen lille kage, det syntes jeg høre med

Anmeld

26. juli 2009

mariamiss6

Hej vi holdt en stor fest, for hele familien. ligesom når man holder dåbsfest.

her var det bare en knæsætning (velkommen i slægten på vikingsk) og så passede det med at hans 1 års fødselsdag ramlede sammen med en weekend, og det var jo midt i Maj, så vejret burde have været godt...

men det var altså så med helstegt pattegris, og salatbar, og så kaffe, kage, guf, og frugtsalat til dessert......

Anmeld

26. juli 2009

Vingummien

mariamiss6 skriver:

Hej vi holdt en stor fest, for hele familien. ligesom når man holder dåbsfest.

her var det bare en knæsætning (velkommen i slægten på vikingsk) og så passede det med at hans 1 års fødselsdag ramlede sammen med en weekend, og det var jo midt i Maj, så vejret burde have været godt...

men det var altså så med helstegt pattegris, og salatbar, og så kaffe, kage, guf, og frugtsalat til dessert......

Ej hvor lækkert mad   Helstegt gris mums

Anmeld

26. juli 2009

Bondepigen

Emma er jo godt nok ikke blevet et år endnu, men vi har planer om at holde selve dagen bare os tre alene med lagkage og hygge og måske køre ud og opleve noget....

Weekenden efter holder vi det nok for mine forældre, søskende og deres mænd/koner og de mindste børn (har 7 søskende, så det er jo allerede en hel del). Jeg har planer om, at jeg skal have lært at lave en af de fine kager med MMF, så skal vi have sådan en...

Oves far orker ikke at køre herned, så måske kommer hans mor.... ellers laver vi osse en fin lille kage og tager med op til dem weekenden efter måske..

Hvad vi skal give hende, har vi ikke besluttet endnu.

Anmeld

26. juli 2009

Moar'en

der er godt nok også et stykke tid til Viktor bliver 1 år, men det vi havde tænkt os, var bare os 3 på hans fødselsdag (han har en tirsdag) og så hele familien til om lørdagen. her skal det være til kaffe og kage og jeg regner bestemt med at Viktor skal have sin egen kage og smatte rundt i.

Anmeld

26. juli 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Emma er jo godt nok ikke blevet et år endnu, men vi har planer om at holde selve dagen bare os tre alene med lagkage og hygge og måske køre ud og opleve noget....

Weekenden efter holder vi det nok for mine forældre, søskende og deres mænd/koner og de mindste børn (har 7 søskende, så det er jo allerede en hel del). Jeg har planer om, at jeg skal have lært at lave en af de fine kager med MMF, så skal vi have sådan en...

Oves far orker ikke at køre herned, så måske kommer hans mor.... ellers laver vi osse en fin lille kage og tager med op til dem weekenden efter måske..

Hvad vi skal give hende, har vi ikke besluttet endnu.

De kager er altså også super fine.

Vi bestiller så kage udefra, så kan vi selv også slappe af uden at skal lave alt muligt, kun stille på bord osv. Bageren laver skam også en lille fin kage til ham

Vi vælger familie og osv på selve dagen da det jo er en søndag

Anmeld

26. juli 2009

Nanna1985

Vi havde familie på besøg og havde pyntet over alt med flag, balloner.. Prinsesse pynt, prinsesse dug.. Vi lavede en stor chokoladekage med lyserrød glasur og så var der et billed af hende på kagen

Så havde jeg bagt boller og pyntet med en klat lyserrød glasur og med lidt krymmel på os.. Vi havde en dejlig dag

2 dage efter holdte jeg for alle Fia legevenner og det er så heldig at deres mødre er mine gode veninder  Så det var hyggeligt

Anmeld

26. juli 2009

Vingummien

Nanna1985 skriver:

Vi havde familie på besøg og havde pyntet over alt med flag, balloner.. Prinsesse pynt, prinsesse dug.. Vi lavede en stor chokoladekage med lyserrød glasur og så var der et billed af hende på kagen

Så havde jeg bagt boller og pyntet med en klat lyserrød glasur og med lidt krymmel på os.. Vi havde en dejlig dag

2 dage efter holdte jeg for alle Fia legevenner og det er så heldig at deres mødre er mine gode veninder  Så det var hyggeligt

Forstår en på 1 år godt at have venner på besøg hvordan får de venner hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.