Ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

223 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. november 2013

Anonym trådstarter

Åh den ventetid fra man har smidt P-piller til der sker noget. Har har endda kun ventet i tre uger! ;-) men kigger herinde tre - fire gange om dagen. jeg ved allerede hvilken barnevogn jeg vil have, har nærmest indrettet børneværelset i hovedet. jeg bliver snart skør;-) har i andre det på samme måde?:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

StudPsyk

Anonym skriver:

Åh den ventetid fra man har smidt P-piller til der sker noget. Har har endda kun ventet i tre uger! ;-) men kigger herinde tre - fire gange om dagen. jeg ved allerede hvilken barnevogn jeg vil have, har nærmest indrettet børneværelset i hovedet. jeg bliver snart skør;-) har i andre det på samme måde?:-)

Ja, jeg husker det tydeligt! Og jeg har det endda sådan med barn nr 3, som vi nok først skal have om FIRE ÅR! Gad vide om man kan behandles for sygdommen skruk?

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

Ha Janne. Tror aldrig vi kvinder slipper af med det:-) jeg frygter bare, at hvis vi har held i sprøjten allerede nu her, så har jeg familie og venner som mangler mig. Skal på stor druktur i december. til januar skal vi være med i et slankeprojekt, hvor min familie regner med jeg skal være med. Hvordan får jeg lige sagt det uden de alligevel må vide det?:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.