Har lige brug for lidt luft,..
For to år siden kom jeg tilbage fra job efter barsel.
Der er startet en ny fyr på jobbet, han var flot, en rigtig mand, kom altid med en kæk bemærkning, og det fangede mig altså bare helt vildt!
Nå det var jo nok bare et lille "engangscrush".
Vi skrev lidt sammen en gang i mellen, ren venskabeligt, og spillede nogle bogstavsspil sammen over mobilen..
Fik flere sommerfugle i maven når jeg så ham, men blev ved med at slå det væk, jeg har jo både kæreste og barn for søren!!
Han fik så en kæreste og tog så mig selv i at blive ked af det over det? Sådan lidt en form for kærestesorger.. De blev senere forlovet, og igen blev jeg ked af det, (har holdt det skjult da jeg er flov over mig selv og mine følelser)
Har så i en lang periode ikke tænkt så meget på ham, men her for et par dage siden, fandt jeg så ud af, at han ikke er sammen med sin forlovede mere og nu tænker jeg på ham konstant - hvor dejligt det ville være at holde hans hånd, kramme ham, kysse ham og vågne om morgenen ved siden af ham

Er fuldstændig i vildrede om hvad jeg skal gøre, kan jo ikke blive ved med at være sammen med min kæreste, når jeg hele tiden tænker på en anden
Anmeld