Hvad ville i gør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
6 svar
2 synes godt om
18. november 2013

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er ano fordi der ingen der ved at min kæreste og jeg har planer om at flytte sammen.
Vi er 19 og 20. Er begge i gang med en uddannelse. Han er helt færdig til foråret og jeg er færdig til efteråret, men jeg håber på at kunne læse videre fra starten af 2015. Han vil skulle have sig et arbejde når han er færdig uddannet. Indtil nu har jeg sagt når han har fast job så flytter vi sammen, men problemet er bare der kan gå et helt år inden vi måske kan flytte sammen og det er godt nok lang tid synes jeg.
Lige nu tjener vi godt begge og hvis alt går som det skal med vores planer så kommer vi forsat til at tjene godt.

Ville i vente til i var helt sikre på han har et arbejde (og der måske kommer til at gå et år) eller ville i flytte sammen før hvis det var jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

B&J

hvis du siger i begge tjener godt nu kan i jo sagtens flytte sammen uden problemer

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvis du siger i begge tjener godt nu kan i jo sagtens flytte sammen uden problemer

Ja det bare hvordan vores økonomi så ser ud om et års tid
Men altså vi kan jo bare spare sammen, hvilket jeg er god til i forvejen

Anmeld

18. november 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja det bare hvordan vores økonomi så ser ud om et års tid
Men altså vi kan jo bare spare sammen, hvilket jeg er god til i forvejen

nemlig og i kan jo finde er noget så i ikke sætter jer for hårdt så kan i jo sagtens

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

nemlig og i kan jo finde er noget så i ikke sætter jer for hårdt så kan i jo sagtens

Ja. Vi kan sagtens bo i en lille billig to værelset for vi er kun os to. Vi har lidt møbler også må vi med tiden spare sammen til nogle flere. De fleste køkken ting har jeg.

Anmeld

18. november 2013

B&J

Anonym skriver:

Ja. Vi kan sagtens bo i en lille billig to værelset for vi er kun os to. Vi har lidt møbler også må vi med tiden spare sammen til nogle flere. De fleste køkken ting har jeg.

ja sagtens

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

ja sagtens

Vi må lige få snakket og kigget lidt på det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.