Syge børn, sove på eget værelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.085 visninger
10 svar
1 synes godt om
18. november 2013

LykkeB

Ja, hvad gør i andre når i har syge børn? Min søn er 20 måneder og har det rigtig skidt og feber. Ligger i jeres børn på eget værelse, når de er syge? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

Ayasmor

LykkeB skriver:

Ja, hvad gør i andre når i har syge børn? Min søn er 20 måneder og har det rigtig skidt og feber. Ligger i jeres børn på eget værelse, når de er syge? 

Det kommer an på, hvor skidt hun er. Ofte har jeg hende inde ved mig eller også ligger jeg mig på en madras eller fatboy inde ved hende Min datter har desværre tendens til at have over 40 i feber når hun har feber. Der er åbenbart ikke noget, der hedder under 40 hos hende.

Anmeld

18. november 2013

MKBP

Profilbillede for MKBP
LykkeB skriver:

Nej aldrig ! Hun sover altid sammen med mig. Er det i dagtimerne ligger hun på sofaen, hvor jeg også er.

Anmeld

18. november 2013

B&J

vores dreng sover altid på sit egen værelse vi er jo lige ved siden af og vi lytter og tjekker

Anmeld

18. november 2013

LykkeB

Tak for jeres svar. Personligt har jeg det også svært med at lade ham sove alene. Lige nu ligger han alene i hans seng, vi er jo vågne. Men kunne godt finde på at tage ham ind til os, nu når vi også skal sove. 

Anmeld

18. november 2013

helle85

LykkeB skriver:

min dreng sover altid hos os nå han har det lidt skidt, forså kan han bare ikke sove på værelset.
men min datter skal være meget syg før hun sover inde hos os fordi hun sover bedst i sin seng, hun kan ikke falde i søvn inde hos os

men nå jeg skriver meget syg så er det hvis hun har høj feber eller kaster op osv.

Anmeld

18. november 2013

Laulund87

Hun bliver altid puttet i egen seng hvor vi jævnligt går ind til hende og kigger. Hvis hun græder eller noget kommer hun ind til os.

Ved opkast sover hun altid hos os. Kan slet ikke have hvis hun kaster op og ligger alene

Anmeld

18. november 2013

Trekløver(:

Ville ikke lægge mit syge barn på eget værelse nej.

Anmeld

18. november 2013

Frk. Himmelblå

LykkeB skriver:

Altid sammen med mor og far, når man er syg... - Jeg kan heller ikke selv sove, hvis jeg ikke kan havde det syge barn i min nærhed. Alt for bekymret...

Anmeld

18. november 2013

MyLove E

Elias har lige haft falsk strubehoste. Der lå han ved inde ved os. Han hev efter vejret, så tirdet ikke andet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.