Børnene. Hvor mange pakker vil de ha?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
11 svar
6 synes godt om
18. november 2013

C-Dog

Hvis du spørg min datter på næsten 6- så er omkring 100 gaver et must :-P men ofte må hun nøjes med en del mindre. Hun kan klare en hel aftens udpakning og elsker at svømme i gaver.
Hvis du spørg min søn på 3 år, så vil han gerne bare ha den største gave, og så igang med at lege. Så mange pakker er spildt på ham. ;-)
Hvis du spørg min mindste på 1 år, siger hun ikke så meget, men hun elsker at rive papir i stykker, og gaverne skal lige ses an et par timer før det nye holder op med at være farligt :-P Hun har fået nok efter et par eller tre gaver.

Hvordan er det hos jer? Hvor gamle er jeres og hvor mange pakker får de ca i alt, og hvor mange af dem gider de? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

B&J

daniel er 3½ og han elsker bare gaver og den er lille eller stor eller om der er 20 eller 1 så er han bare vildt glad når han får en gave men kan jo være det ændre sig

Anmeld

18. november 2013

Tip!

min søn får omkring de 10 tror jeg  

3 fra mig, 2-3 stykker fra min mor og stedfar, 1 fra min far, 1 fra moster og onkel.. Højst tænkelig også 2 fra hans onkler.. 

Jo større, jo bedre  

han er 5 år  

Anmeld

18. november 2013

Tip!

min søn får omkring de 10 tror jeg  

3 fra mig, 2-3 stykker fra min mor og stedfar, 1 fra min far, 1 fra moster og onkel.. Højst tænkelig også 2 fra hans onkler.. 

Jo større, jo bedre  

han er 5 år  

Anmeld

18. november 2013

LilleSmølf

Vi havde tænkt at vores får én gave i år, og så er dét det (dårlige forældre, I know ) Han er næsten 7 måneder til jul og vil mest bare sidde og gnave i papiret alligevel.

Anmeld

18. november 2013

Krussedulle

C-Dog skriver:

Hvis du spørg min datter på næsten 6- så er omkring 100 gaver et must :-P men ofte må hun nøjes med en del mindre. Hun kan klare en hel aftens udpakning og elsker at svømme i gaver.
Hvis du spørg min søn på 3 år, så vil han gerne bare ha den største gave, og så igang med at lege. Så mange pakker er spildt på ham. ;-)
Hvis du spørg min mindste på 1 år, siger hun ikke så meget, men hun elsker at rive papir i stykker, og gaverne skal lige ses an et par timer før det nye holder op med at være farligt :-P Hun har fået nok efter et par eller tre gaver.

Hvordan er det hos jer? Hvor gamle er jeres og hvor mange pakker får de ca i alt, og hvor mange af dem gider de? :-)

Ej hvor skægt

Så har du nærmest lige beskrevet mine unger på 6, 2 og 1! (knap 3 og 2)

Syntes det er så hyggeligt at se dem åbne pakker i år får de 2 pakker hver, fra os, og så fra den øvrige familie udover

Men vi holder bagvendt jul i år! (Pakker først, og mad bagefter!)

Anmeld

19. november 2013

foto på lærred

C-Dog skriver:

Vores pige på 5 år vil gerne have mange gaver så vi køber en masse forskellige småting. Ofte er det ofte ting som hun alligevel skulle have haft som vi så venter med at give til jul, for hun bliver glad bare hun har noget at pakke ud. Så det kan være tusser som jeg alligevel ville have købt midt i dec. som jeg så venter med at give. Eller et par vanter osv. Selvfølgelig får hun også sine "rigtige" gaver, men et par praktiske ting bliver så også pakket ind og så er hun glad

Hende på to tror jeg slet ikke rigtig fatter hvad der kommer til at ske, så der har jeg ikke købt så meget. For hende bliver det sikkert bare fint at få lov at pakke vores andres gaver ud

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er det nu de personlige lærreder skal bestilles til julen.

Anmeld

20. november 2013

Muffinmus

Faktisk er 3-5 rigeligt her synes jeg, så har de mere råtravlt med bare at pakke op end registrere hvad de får...det er lidt ærgerligt.

Anmeld

20. november 2013

Laulund87

Jeg ved ikke hvor mange gaver Maria får, men det er ikke grotesk mange

Hun er simpelthen det mest taknemlige barn! Hun bliver så lykkelig for et par strømer at man får kys, kram og tak retur

Anmeld

20. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi plejer at holde juleaften spredt ud over et par gange, afhængig af arbejde osv i julen. Så normalt holder vi jul hos svigerfar weekenden før jul. Hvis mormor ska arbejde så holder vi også før jul med hende, også holder vi self juleaften også, så her plejer ungerne at få gaver af de forskellige bedster, og på den måde bliver de ik begravet i gaver selve juleaften. Det er forskelligt hvor mange gaver de får.

I år ska vi så for første gang ha besøg juleaften af både farfar+ kone, mormor og moster her hos os juleaften, og frygter lidt at de bliver begravet i gaver. 

Thea på 5 år plejer endelig bare at være glad, bare der kommer gæster, og ka ik rigtig overskue alt for mange gaver. De første 3-4 gaver syntes hun i hvert fld er sjovest! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.