Sagen er den, at min svigerinde lige har informeret os om at hende og hendes kæreste skal giftes på fredag. De har kendt hinanden i 4 mdr, de er begge 22 så derfor kommer det lidt som et chok for os alle.
Nå men, udover at vi alle er meget bekymrede så kommer manden og jeg vildt op og diskutere omkring bryllupsgaven.
Vi har INGEN penge disse 2 mdr. Han er på barsel og derfor får han jo 6000 mindre om mdr, vi er igang med at spare op til en skorsten til vores brændeovn, bilerne skulle have nye vinterdæk og min bil skal repareres.
Lige så snart han hørte at de skulle giftes, så skal de bare have 500 kr i gave. Uanset om vi har pengene eller ej. Det er det der gør mig så frustreret. Han er enig med alle i, at man ikke skal ruinere sig pga gaver men lige så snart det er ham selv så er der no mercy. Så skal pengene bare falde. Vi har pt 1500 til 2 uger, 5 mennesker og jeg synes ikke der er 500 til en gave. Han er bare ikke til at hugge og stikke i.
Hvad vil andre ikke tænke når man ikke dukker op med mere.. øv altså. Nu kan jeg så bare have ondt i maven over vores økonomi det næste lange stykke tid...
Anmeld