Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Nååh piger nu må i lige hjælpe mig lidt her.. Jeg harbesluttet der skal gøres noget ved håret. Meeen hvad.. Her er lidt billeder af mig af mine lidt forskellige frisurer.. Også kommer der også lige nogle billeder af de frisurer jeg har i tankerne til mig selv.. De første 6 billeder er mig..
Nååh piger nu må i lige hjælpe mig lidt her.. Jeg harbesluttet der skal gøres noget ved håret. Meeen hvad..
Her er lidt billeder af mig af mine lidt forskellige frisurer..
Også kommer der også lige nogle billeder af de frisurer jeg har i tankerne til mig selv..
De første 6 billeder er mig..
jeg har stemt nummer 5 men synes du er pænest med lyst hår så hellere lyst end det mørke som er på billedet derudover vil jeg lige sige at det sidste billede den fisure har jeg fundet ud af frisøer har svært ved at lave ordentligt så den ender tit med at se mærkelig ud, taler desværre af erfaring :b
mch skriver: jeg har stemt nummer 5 men synes du er pænest med lyst hår så hellere lyst end det mørke som er på billedet derudover vil jeg lige sige at det sidste billede den fisure har jeg fundet ud af frisøer har svært ved at lave ordentligt så den ender tit med at se mærkelig ud, taler desværre af erfaring :b
Tak fordi du siger det så får jeg ihvertfald ikk lavet den.
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Helt klart over i det kortere page agtige som billede 7 og 11 og mørkt det får dig til at se mere moden og voksen ud
Helt klart over i det kortere page agtige som billede 7 og 11 og mørkt det får dig til at se mere moden og voksen ud
Tak
Du skal have dit skønne LYSE hår. Og så OVER skulderhøjde og gerne med etager foran, - således at det giver lidt pandehåreffekt uden at være decideret pandehår.
Så har stemt billede 9.
Du ser i øvrigt skøn ud!
Frk. Himmelblå skriver: Du skal have dit skønne LYSE hår. Og så OVER skulderhøjde og gerne med etager foran, - således at det giver lidt pandehåreffekt uden at være decideret pandehår. Så har stemt billede 9. Du ser i øvrigt skøn ud!
Tusind tak
Eeeij, du er en af dem der ser godt ud med alt hår!! synes det korte, mørke pjuskede kunne være flot, bare i din lyse hårfarve, hvis det skal være anderledes for alvor, men er allermest til billed 3
MIWULA skriver: Tusind tak
Ej hvor sødt sagt. Tusind tak hihi.
M (: skriver: Glæder mig til Update
Glæder mig til Update
Hihi har fået frisør tid af manden i før julegave. Så imorgen går det løs. Så ligger jeg billed op.
MIWULA skriver: Hihi har fået frisør tid af manden i før julegave. Så imorgen går det løs. Så ligger jeg billed op.
Uha hvor spændende!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128