Hjælp til mit hår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2013

L&V

Helt klart over i det kortere page agtige som billede 7 og 11 og mørkt det får dig til at se mere moden og voksen ud

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

mch

MIWULA skriver:

Nååh piger nu må i lige hjælpe mig lidt her.. Jeg harbesluttet der skal gøres noget ved håret. Meeen hvad..

Her er lidt billeder af mig af mine lidt forskellige frisurer..

Også kommer der også lige nogle billeder af de frisurer jeg har i tankerne til mig selv..

De første 6 billeder er mig..

jeg har stemt nummer 5 men synes du er pænest med lyst hår så hellere lyst end det mørke som er på billedet derudover vil jeg lige sige at det sidste billede den fisure har jeg fundet ud af frisøer har svært ved at lave ordentligt så den ender tit med at se mærkelig ud, taler desværre af erfaring :b

Anmeld

18. november 2013

MIWULA

mch skriver:

jeg har stemt nummer 5 men synes du er pænest med lyst hår så hellere lyst end det mørke som er på billedet derudover vil jeg lige sige at det sidste billede den fisure har jeg fundet ud af frisøer har svært ved at lave ordentligt så den ender tit med at se mærkelig ud, taler desværre af erfaring :b

Tak fordi du siger det så får jeg ihvertfald ikk lavet den. 

Anmeld

18. november 2013

MIWULA

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Helt klart over i det kortere page agtige som billede 7 og 11 og mørkt det får dig til at se mere moden og voksen ud

Tak 

Anmeld

18. november 2013

Frk. Himmelblå

Du skal have dit skønne LYSE hår. Og så OVER skulderhøjde og gerne med etager foran, - således at det giver lidt pandehåreffekt uden at være decideret pandehår.

Så har stemt billede 9.

Du ser i øvrigt skøn ud!

Anmeld

18. november 2013

MIWULA

Frk. Himmelblå skriver:

Du skal have dit skønne LYSE hår. Og så OVER skulderhøjde og gerne med etager foran, - således at det giver lidt pandehåreffekt uden at være decideret pandehår.

Så har stemt billede 9.

Du ser i øvrigt skøn ud!

Tusind tak 

Anmeld

18. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Eeeij, du er en af dem der ser godt ud med alt hår!! synes det korte, mørke pjuskede kunne være flot, bare i din lyse hårfarve, hvis det skal være anderledes for alvor,  men er allermest til billed 3  

Anmeld

18. november 2013

MIWULA

MIWULA skriver:

Tusind tak 

Ej hvor sødt sagt. Tusind tak hihi. 

Anmeld

8. december 2013

MIWULA

M (: skriver:

Glæder mig til Update  

Hihi har fået frisør tid af manden i før julegave. Så imorgen går det løs.  Så ligger jeg billed op. 

Anmeld

8. december 2013

M (:

MIWULA skriver:

Hihi har fået frisør tid af manden i før julegave. Så imorgen går det løs.  Så ligger jeg billed op. 

Uha hvor spændende!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.