Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja jeg skulle til samtale i dag og efter mange år på kontanthjælp et kæmpe vægttab og nu er det ENDELIG MIN TUR!
JEG HAR FÅET EN ELEVPLADS hvor jeg er i praktik i superbedst jeg er sååååååååååååå fucking glad ja undskyld det er jeg, jeg har kæmpet og nu er jeg der ende pr og med den 1 august hedder det elevplads, og i mens er jeg der ude i praktik som jeg har været i ½år nu jeg er glad
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Ja jeg skulle til samtale i dag og efter mange år på kontanthjælp et kæmpe vægttab og nu er det ENDELIG MIN TUR! JEG HAR FÅET EN ELEVPLADS hvor jeg er i praktik i superbedst jeg er sååååååååååååå fucking glad ja undskyld det er jeg, jeg har kæmpet og nu er jeg der ende pr og med den 1 august hedder det elevplads, og i mens er jeg der ude i praktik som jeg har været i ½år nu jeg er glad
kæmpe stort tillykke!! Det er en kæmpe sejr når det lykkedes
ja det er nemlig rigtigt, men hvor bliver det sjovt jeg er 27 til den tid og har hørt de feste er under 24 eg bliver en gamle kone jeg skal rigtig hygge mig med de unge
MANGE TAK
MyLove E skriver: Kæmpe TillykkeEj hvor er det bare skønt for dig:-D:-DTillykke
Kæmpe TillykkeEj hvor er det bare skønt for dig:-D:-DTillykke
Mange mange mange tak hvor er du sød
B&J skriver: ja det er nemlig rigtigt, men hvor bliver det sjovt jeg er 27 til den tid og har hørt de feste er under 24 eg bliver en gamle kone jeg skal rigtig hygge mig med de unge MANGE TAK
MyLove E skriver: Det skal nok blive sjovt. Da jeg arbejde på McD var jeg 23-25 og gennemsnit alderen var nok 19 .. Se der føler man sig også gamle:-)
Det skal nok blive sjovt. Da jeg arbejde på McD var jeg 23-25 og gennemsnit alderen var nok 19 .. Se der føler man sig også gamle:-)
jaaa det bliver sjovt dem jeg arbejder med nu er alle max 23 og jeg er 26 men jeg er så sød så jeg kan næsten med alle
Hvor er det fedt, tillykke x
StineW79 skriver: Hvor er det fedt, tillykke x
Mange tak ja det er fedt
Weeee... Hvor er det fedt' hvor længe er det siden du havde taget skoleforløbet? ;-)
stort tillykke, gid det var mig! ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128