Elevplads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
13 svar
9 synes godt om
18. november 2013

B&J

Ja jeg skulle til samtale i dag og efter mange år på kontanthjælp et kæmpe vægttab og nu er det ENDELIG MIN TUR!

JEG HAR FÅET EN ELEVPLADS hvor jeg er i praktik i superbedst jeg er sååååååååååååå fucking glad ja undskyld det er jeg, jeg har kæmpet og nu er jeg der ende pr og med den 1 august hedder det elevplads, og i mens er jeg der ude i praktik som jeg har været i ½år nu jeg er glad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

Kris89

B&J skriver:

Ja jeg skulle til samtale i dag og efter mange år på kontanthjælp et kæmpe vægttab og nu er det ENDELIG MIN TUR!

JEG HAR FÅET EN ELEVPLADS hvor jeg er i praktik i superbedst jeg er sååååååååååååå fucking glad ja undskyld det er jeg, jeg har kæmpet og nu er jeg der ende pr og med den 1 august hedder det elevplads, og i mens er jeg der ude i praktik som jeg har været i ½år nu jeg er glad

kæmpe stort tillykke!!

Det er en kæmpe sejr når det lykkedes

Anmeld

18. november 2013

MyLove E

Kæmpe Tillykke
Ej hvor er det bare skønt for dig:-D:-D

Tillykke

Anmeld

18. november 2013

B&J

kæmpe stort tillykke!!

Det er en kæmpe sejr når det lykkedes

ja det er nemlig rigtigt, men hvor bliver det sjovt jeg er 27 til den tid og har hørt de feste er under 24 eg bliver en gamle kone jeg skal rigtig hygge mig med de unge

MANGE TAK

Anmeld

18. november 2013

B&J

MyLove E skriver:

Kæmpe Tillykke
Ej hvor er det bare skønt for dig:-D:-D

Tillykke

Mange mange mange tak hvor er du sød

Anmeld

18. november 2013

MyLove E

B&J skriver:

ja det er nemlig rigtigt, men hvor bliver det sjovt jeg er 27 til den tid og har hørt de feste er under 24 eg bliver en gamle kone jeg skal rigtig hygge mig med de unge

MANGE TAK

Det skal nok blive sjovt. Da jeg arbejde på McD var jeg 23-25 og gennemsnit alderen var nok 19 .. Se der føler man sig også gamle:-)

Anmeld

18. november 2013

B&J

MyLove E skriver:

Det skal nok blive sjovt. Da jeg arbejde på McD var jeg 23-25 og gennemsnit alderen var nok 19 .. Se der føler man sig også gamle:-)

jaaa det bliver sjovt dem jeg arbejder med nu er alle max 23 og jeg er 26 men jeg er så sød så jeg kan næsten med alle

Anmeld

18. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvor er det fedt, tillykke x

Anmeld

18. november 2013

B&J

StineW79 skriver:

Hvor er det fedt, tillykke x

Mange tak ja det er fedt

Anmeld

18. november 2013

EnSødMor

B&J skriver:

Weeee... Hvor er det fedt' hvor længe er det siden du havde taget skoleforløbet? ;-) 

stort tillykke, gid det var mig! ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.