Tror det er sådan jeg gør... men (julegave)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
11 svar
2 synes godt om
18. november 2013

Leneur

vil godt lige bekræftes i at det er ok...

Jeg har købt en fatboylignende pude til min datter i julegave. Der måler 130x150 cm, så den er jo ikke helt lille.

Vi skal ud til min søster og holde jul, så tænkte at hun nok skulle have den i kalendergave og jeg så tog en lille ting med hun kunne pakke ud om aftenen i stedet. Hun bliver jo fuldt ud begavet af de andre, så hun kommer ikke til at mangle noget.

Kan jeg ikke gøre det? Hun er 4 år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

trunte89

Self kan du det

Anmeld

18. november 2013

Tip!

Sagtens.. Måske hun kunne få fatboyen om morgenen den 24? 

Min søn fik en kæmpe en i fødselsdags gave... Havde bare bundet gavebånd omkring den.. 

Sikke et hit  

Anmeld

18. november 2013

Leneur

trunte89 skriver:

Self kan du det

Lyder godt... Man bliver bare lidt i tvivl nogen gange..

Anmeld

18. november 2013

Leneur

Twinkle little star skriver:

Sagtens.. Måske hun kunne få fatboyen om morgenen den 24? 

Min søn fik en kæmpe en i fødselsdags gave... Havde bare bundet gavebånd omkring den.. 

Sikke et hit  

Det var også planen...
Ja, hun har nemlig været glad for den billige fra jysk men den er alt for lille nu, så tænkte den ku være god.

Anmeld

18. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Sagtens. Måske er hun for lille, men vi har tit givet ungerne et foto af det møbel (eller anden stor gave), som venter på dem derhjemme - det er også en mulighed. 

Anmeld

18. november 2013

Leneur

Mor og meget mere skriver:

Sagtens. Måske er hun for lille, men vi har tit givet ungerne et foto af det møbel (eller anden stor gave), som venter på dem derhjemme - det er også en mulighed. 

Det var det men tror bare hun ville hjem til den og blive ked over at det ikke blev sådan.

Anmeld

18. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Leneur skriver:

Det var det men tror bare hun ville hjem til den og blive ked over at det ikke blev sådan.

Jep, det er nok mere forståeligt/udførligt med større børn. 

Anmeld

18. november 2013

Frk. Himmelblå

Leneur skriver:

Jeg har købt en fatboylignende pude til min datter i julegave. Der måler 130x150 cm, så den er jo ikke helt lille.

Vi skal ud til min søster og holde jul, så tænkte at hun nok skulle have den i kalendergave og jeg så tog en lille ting med hun kunne pakke ud om aftenen i stedet. Hun bliver jo fuldt ud begavet af de andre, så hun kommer ikke til at mangle noget.

Min datter er også 4, og hun ville blive skuffet, hvis der ikke om aftenen var "noget særligt" fra far og mor. - Men det kommer jo fuldstændig an på, hvordan din datter er med hensyn til forventninger osv.

Anmeld

18. november 2013

CaWi

Leneur skriver:

Man kan hvad man vil.
Vi skal køre langt juleaften, og vi tager ikke ret mange gaver med fra familien heroppe. Dem får han så dagen efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.