Jul jul jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

309 visninger
1 svar
0 synes godt om
18. november 2013

lineog4

Ved godt der er næsten 2 uger til 1. December, men jeg glæder mig så meget i år (meget mærkelig følelse men skøn efter en del år hvor jul var en skal ting og kilde til dårlig samvittighed over jeg ikke kunne glædes).

Jeg glæder mig til at få hjemmet til at ose af hygge og første ting der er fundet frem fra gemmerne er ungernes julesokke, nissens lille dør er her jo allerede så nu må vi bare håbe den kommer hjem fra ferien til 1 december.

Hvilke "traditioner" har I? Her er det julesokken, nissen der driller, og ville gerne en tradition om gæster 1. Søndag i advent så vi har i inviteret i år, havde en gang et bolche fra sømod til julekalenderen og det skal tilbage i år. Men vil gerne have inspiration til andre skønne ting i december alt ikke juleaften - Det må komme en anden dag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

Francisca

lineog4 skriver:

Ved godt der er næsten 2 uger til 1. December, men jeg glæder mig så meget i år (meget mærkelig følelse men skøn efter en del år hvor jul var en skal ting og kilde til dårlig samvittighed over jeg ikke kunne glædes).

Jeg glæder mig til at få hjemmet til at ose af hygge og første ting der er fundet frem fra gemmerne er ungernes julesokke, nissens lille dør er her jo allerede så nu må vi bare håbe den kommer hjem fra ferien til 1 december.

Hvilke "traditioner" har I? Her er det julesokken, nissen der driller, og ville gerne en tradition om gæster 1. Søndag i advent så vi har i inviteret i år, havde en gang et bolche fra sømod til julekalenderen og det skal tilbage i år. Men vil gerne have inspiration til andre skønne ting i december alt ikke juleaften - Det må komme en anden dag

Hehe du er ikke alene om at glæde dig til jul

Her for lillepigen sin julesok op at hænge også har mormor en hel julesæk med gaver i som vi kommer i sokken når hun sover
Hver advent tager vi hjem forbi farfar og kone hvor hun også har en sok der hænger over pejsen hvor der er gaver i også forbi farmor bagefter og hente gave der også. Vi julehygger dagen før første advent hvor vi laver kalenderlys og adventskrands og bare spiser julekager og drikker gløgg det sker hjemme hos oldemor
Også juleshopper mor og far en af de første weekender i december uden barn hehe

Det er hvad der sker op til jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.