Hvordan fortalte i jeres kæreste/mand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2013

Lililili

Var på fertilitetsklinikken for at få hormoner da jeg har pco,  så var meget overrasket da lægen sagde det ikke blev nødvendig.  Fik et scanningsbillede ( den smule man kan se når man er 4 til 5 uger henne),  og kørte til min kærestes arbejde med det samme. Han kom ud i bilen og jeg sagde til ham at vi nu havde et stort ansvar,  hvorefter jeg tog billedet frem og sagde vi skulle passe på denne lille fis. Vi har kæmpet et par år så det var lidt vildt :-) så nu glæder vi os til en december dreng :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2013

Momo

Ringet ham op og sagde "ØHHH jeg gravid!"

Anmeld

18. november 2013

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Hvor dejligt. Og tak de damer for svar

Anmeld

18. november 2013

Chris86

anunym skriver:

Hey 

ja hvordan fortalte i jeres kæreste/mand den gode nyhed??

Vi var sammen om projekterne, så vi tjekkede også testene sammen...

Anmeld

18. november 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Første gang testede jeg positiv på min mands 25-års-fødselsdag og gav ham "Et barn bliver til", da han kom hjem om eftermiddagen. 

Anmeld

18. november 2013

Frk. Himmelblå

anunym skriver:

Hey 

ja hvordan fortalte i jeres kæreste/mand den gode nyhed??

Her tredje gang tegnede jeg et lille naivistisk hus på min mave. Det havde et skilt med "nr. 3" på facaden.

Jeg sagde, at det kløede på min mave, og om han ikke lige ville tjekke, om der var noget at se. Han hev op i trøjen og udbrød, - "hvad har du haft gang i"? Jeg kiggede på ham. Han kiggede spørgende på mig. Jeg sagde, hvad ser du? Han sagde "et hus". Jeg sagde "ja, og hvad bruger man et hus til?" - "At bo i", svarede han og lignede stadig et spørgsmålstegn. "Ja, sagde jeg, og hvor er huset henne?" "På din mave", svarede han og så virkelig forvirret ud.. - "Ja, skat, og hvad står der på huset?"

- "Nr 3..." Og så gik der en prås op for ham.

Vi havde det meget sjovt over hans reaktionstid efterfølgende! Men han havde bare slet ikke set det komme. Heldigvis blev han jo glad.

Anmeld

18. november 2013

Peanut

Sådan hér
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.