Er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
5 svar
3 synes godt om
17. november 2013

dollygirl

Hej piger

Jeg har to skønne børn som sommetider gør st jeg får stress og skal tælle til ti flere gange men når børnene er puttet så savner jeg dem efter 10 min. :/

Er det normalt. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Laulund87

Ja

Sådan har jeg det de fleste dage og når jeg så vil gå ned lige og ae hende på kinden eller give hende et kys, skælder hun ud fordi jeg får vækket hende

Anmeld

17. november 2013

TNBC

dollygirl skriver:

Hej piger

Jeg har to skønne børn som sommetider gør st jeg får stress og skal tælle til ti flere gange men når børnene er puttet så savner jeg dem efter 10 min. :/

Er det normalt. ?

De er dine børn, og lige meget hvor irriterende de er, elsker du dem jo. og du vil jo bare kramme og hygge dem med dem.

Jeg kan have det på samme måde, hvis jeg passer min nevø, og han er bare kravler på væggen og man er træt, men lige så snart man er taget hjem, savner jeg ham og vil bare gerne tage tilbage. eller når han er lagt til natten, ønsker jeg at han vågner(kun fordi jeg savner ham.. ville aldrig vække ham, så vi kan hygge os..

vi elsker jo de unger, og savner dem når de ikke lige er hos en eller når de sover.

Ja, jeg vil sige at det er normalt.

Anmeld

18. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jep totalt normalt!! Vh stine

Anmeld

18. november 2013

Chevro

dollygirl skriver:

Hej piger

Er det normalt. ?

Hehe, ja man kan af og til bare være frustreret og en smule irriteret over noget de gør... Men når der er ro på, savner man dem så meget! :-) De skaber jo vildt mange smil og masser af glæde i dagligdagen <3

Tror det er mege normalt ;-)

Anmeld

18. november 2013

M (:

dollygirl skriver:

Hej piger

Er det normalt. ?

Sådan har jeg det næsten hver aften; vi kæmper en kamp, for at få ham til at falde til ro, og når han så har sovet 45-60 minutters tid, så savner jeg ham.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.