Jeg har været afsted i 3 dage og kommer så hjem til familien.
Min kæreste og jeg har haft en del problemer og gener i forholdet gennem tiden.... Og har så snakket om at der skal gøres noget osv....
Men hver gang jeg vil snakke om tingene og spørger hvordan han synes vores forhold er, så siger han; "hvis du ikke altid er så sur, så er det fint".....
Han beklager sig aldrig over forholdet, problemerne eller lign... Men vi snakker så heller aldrig rigtig længere :/ Men alligevel når jeg selv bringer det på banen, så er det kun mig der er et problem og min skyld...
Idag kom jeg hjem, var super glad havde haft den fedeste weekend med skønne mennesker fra foreningen jeg er i... Og så er man træt og får så alt muligt at vide når man står op igen. At man er doven, aldrig gør noget, sover når det passer mig, aldrig forbereder noget mm!...
Så nu er jeg så ked af det, at jeg faktisk ikke har overskud og tålmodighed til at være sammen længere!.....
Hvad kan jeg gøre? Har ikke lyst til at bringe vores fælles barn hjemme fra vandte omgivelser...
Er utrolig ked af det, men kan ikke blive ved med at holde til at leve på denne måde...
Anmeld