Åhh de julegaveønsker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
9 svar
5 synes godt om
17. november 2013

MosterA

Så er det igen ved at være tid til at lave ønskersedler til jul.

Derfor sidder jeg her og bladre det ene efter det andet legetøjskatalog igennem, men uden held.

Derfor tænkte jeg om jeg den eneste der syntes at det meste af det der er i disse kataloger er noget skrammel, eller "gentagelser" af hvad ungerne i forvejen har. Tror f.eks. ikke min søn på 2 år bliver mere lykkelig af at få et sushi sæt til sit køkken når han i forvejen har legemad til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

mor88

MosterA skriver:

Derfor sidder jeg her og bladre det ene efter det andet legetøjskatalog igennem, men uden held.

Derfor tænkte jeg om jeg den eneste der syntes at det meste af det der er i disse kataloger er noget skrammel, eller "gentagelser" af hvad ungerne i forvejen har. Tror f.eks. ikke min søn på 2 år bliver mere lykkelig af at få et sushi sæt til sit køkken når han i forvejen har legemad til det

Ha ha ha, jeg kender godt problematikken! Det er det samme her med vores 2 årige

Anmeld

17. november 2013

MosterA

mor88 skriver:

Ha ha ha, jeg kender godt problematikken! Det er det samme her med vores 2 årige

Det er jo lige til at blive skør af. 

Gider ikke have alt muligt - ja undskyld mig lort, han ikke goder lege med, inde for dørene

Anmeld

17. november 2013

lineog4

Så "heldig" at familien er blevet kraftig reduceret med årene, så der er kun mormor tilbage der skal have en ønskeliste eller rettere bare ideer så behøver ikke tage stilling til skramlet - for jo det er også spild af penge i mine øjne 

Anmeld

17. november 2013

Lunae

MosterA skriver:

Er på ingen måde fan af toys'r'us, br og de andre skrammelbutikker! Tjek i stedet lirumlarumleg, børnenes magasin, evigglad, krea osv!

Anmeld

17. november 2013

MosterA

lineog4 skriver:

Så "heldig" at familien er blevet kraftig reduceret med årene, så der er kun mormor tilbage der skal have en ønskeliste eller rettere bare ideer så behøver ikke tage stilling til skramlet - for jo det er også spild af penge i mine øjne 

Skal heller ikke bruge ret mange ønsker, men har alligevel problemer syntes jeg

Anmeld

17. november 2013

MosterA

Lunae skriver:

Er på ingen måde fan af toys'r'us, br og de andre skrammelbutikker! Tjek i stedet lirumlarumleg, børnenes magasin, evigglad, krea osv!

Lirumlarum har jeg tjekket - uden held desværre.

Vil da lige tjekke de andre ud og se om der er noget der fanger mig.

Anmeld

17. november 2013

Lunae

MosterA skriver:

Lirumlarum har jeg tjekket - uden held desværre.

Vil da lige tjekke de andre ud og se om der er noget der fanger mig.

Ellers olisan eller laerkeoglillebror

Jeg synes de har ret meget fint

Anmeld

17. november 2013

MosterA

Lunae skriver:

Ellers olisan eller laerkeoglillebror

Jeg synes de har ret meget fint

Ha ha jeg finder også tit noget jeg syntes er fint, men det er absolut ikke ensbetydende med at min søn gider lege med det

Syntes det er begrænset hvad han leger med. Han har i forvejen ikke ret meget legetøj, sammenlignet med andre børn i vores omgangskreds, men stadig er det de samme få ting han leget med.

Anmeld

17. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jep kender det kun alt for godt! Og syntes især at det er rigtig svært at finde ønsker til alberte i år, da vi jo har ALT fra da thea var samme alder.

Der havde det ski nok alligevel været nemmer at ha et barn af hvert køn, så man ku ønske drenge ting i stedet for vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.