Ipad eller andet mærke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
4 svar
1 synes godt om
17. november 2013

Stumpen

Mine børn ønsker sig en Ipad og sad lige og tænkte - til deres behov som er spil og film så kan man vel lige så godt købe en 2'er som en 3'er?

eller er der et andet mærke I vil anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

SjeBets

Vi har samsung tablets her i huset. Og dem er vi super glade for. Men tror det er en smagssag. Jeg kan godt lide samsung fordi at de kører med android og hvis jeg bliver træt af samsung så er der mange andre mærker der også kører med android. Plus vi har kun android telefoner i huset ( også samsung)

Anmeld

17. november 2013

Dot D

Jeg kunne have skrevet ovenstående svar, hi hi.. Vi har nemlig også Samsung tablet og telefoner her i huset, jeg synes, de er super gode, så kan kun anbefale dem 

Er ikke fan af Apple, da de ikke køre med alt muligt, der synes jeg, der er større held ved android...

Anmeld

17. november 2013

Mom2

Stumpen skriver:

Mine børn ønsker sig en Ipad og sad lige og tænkte - til deres behov som er spil og film så kan man vel lige så godt købe en 2'er som en 3'er?

eller er der et andet mærke I vil anbefale?

Vi har kun Samsung (Sony) telefoner og tablets herhjemme og de kan varmt anbefales

Anmeld

17. november 2013

Kamulla

Jeg har en ipad 4, det er min men sønnen har jo næsten overtaget mht app´s .. syntes Appel´s app store er MEGET bedre en android, og der findes flere let forståelige spil til børn der, end android.. jeg har selv en samsung S4, men overvejer at sælge fordi jeg ikke syntes de app´s der hører til android er lige så fede som dem der kan findes i app store.. men hvis jeg var dig vil jeg bare købe en brugt 2´er, de er jo ligeglade om der er retrina skræm mm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.