Tøjet efter dåbskjolen til dreng :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.969 visninger
10 svar
2 synes godt om
17. november 2013

Troldemommi

Hvad gav i jeres små drengebørn på efter dåben?

Vores dåbskjole er 110 år gammel så den må kun lige bruges i kirken, men når vi skal holde fest skal Daniel jo også have noget noget fint tøj på, jeg ved bare ikke hvad det skal være

Det vigtigste er at det skal være behageligt for betterøv at have på, men han må selvfølgelig også godt ligne en million

Monica

Han skal døbes i Januar måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Annemette07

Monica P skriver:

Vores dåbskjole er 110 år gammel så den må kun lige bruges i kirken, men når vi skal holde fest skal Daniel jo også have noget noget fint tøj på, jeg ved bare ikke hvad det skal være

Det vigtigste er at det skal være behageligt for betterøv at have på, men han må selvfølgelig også godt ligne en million

Monica

Følger lige med, har en søn der skal døbes om to uger og er helt lost hvad angår tøj efter dåben

Anmeld

17. november 2013

Troldemommi

Annemette07 skriver:

Følger lige med, har en søn der skal døbes om to uger og er helt lost hvad angår tøj efter dåben

jeg har lige set nogle matrossæt som var søde

Monica

Anmeld

17. november 2013

Dorthe1986

Nu er min søn godt nok døbt midt om sommeren, men efter kjolen fik han et par hvide tynde sommerbukser på og en kortærmet skjorte, der var hvid og lyseblå ternet :-) og en lille hvid solhat :-)

Anmeld

17. november 2013

Troldemommi

Dorthe1986 skriver:

Nu er min søn godt nok døbt midt om sommeren, men efter kjolen fik han et par hvide tynde sommerbukser på og en kortærmet skjorte, der var hvid og lyseblå ternet :-) og en lille hvid solhat :-)

okay ja tøjet må gerne være hvidt men det er nu ikke et krav, men tror jeres tøj bliver lidt for koldt men selvfølgelig vi er jo inde i varmen.

Anmeld

17. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Et par mørke bukser og en body med skjortekrave man kan også få heldragte med smoking-tryk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2013

**Ønskebabyen

Monica P skriver:

Monica

Synes de har nogle super søde ting på H&M lige nu

Sæt:  http://www.hm.com/dk/product/18428?article=18428-A

Sæt:  http://www.hm.com/dk/product/18855?article=18855-A

Body:  http://www.hm.com/dk/product/14223?article=14223-B

Bukser:  http://www.hm.com/dk/product/10901?article=10901-F

Anmeld

17. november 2013

L&V

Mor11 skriver:

Et par mørke bukser og en body med skjortekrave man kan også få heldragte med smoking-tryk

Min basse havde nr 2 sæt på og var uber lækker i det

Anmeld

18. november 2013

M (:

Monica P skriver:

Monica

Hjalte havde en skjortebody og bløde jeans på (på billedet, der er taget 14 dage senere, er det dog shorts i stedet). Han var 2,5 måned og blev døbt i slut-maj. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. november 2013

Aabye

Vores havde et par velour bukser på fra småfolk som var brune og turkis, og så havde han en småfolk bluse på der matchede bukserne.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.