Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hmm, måske er jeg gifteskruk på min svigerindes vegneDe er forlovet, er omkring de 34-35 og sådan set klar. Snakken har været der om det evt skulle være denne vinter men blev vist droppet igen... Men ja, jeg kan skisme ikke lade være med at kigge efter brudepige kjoler til mine piger, mest den store der bare glæder sig til deres bryllup, men har kigget til begge Km så liiiige til at købe den her til den mindste...den er lidt stor nu, så bliver det først til sommer eller endda først næste sommer vil hun kunne passe den den kostede kun 75 kr incl fragt og bliver det ikke til noget er jeg sikker på det bliver en god klæd-ud kjole
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MariaE skriver: Hmm, måske er jeg gifteskruk på min svigerindes vegneDe er forlovet, er omkring de 34-35 og sådan set klar. Snakken har været der om det evt skulle være denne vinter men blev vist droppet igen... Men ja, jeg kan skisme ikke lade være med at kigge efter brudepige kjoler til mine piger, mest den store der bare glæder sig til deres bryllup, men har kigget til begge Km så liiiige til at købe den her til den mindste...den er lidt stor nu, så bliver det først til sommer eller endda først næste sommer vil hun kunne passe den den kostede kun 75 kr incl fragt og bliver det ikke til noget er jeg sikker på det bliver en god klæd-ud kjole
Aisha skriver: Haha, kender det godt ! Min søn har 5 jakkesæt. Jeg leder bare efter en lejlighed for at give ham dem på :p
Haha, kender det godt ! Min søn har 5 jakkesæt. Jeg leder bare efter en lejlighed for at give ham dem på :p
Nu skal jeg jo selv giftes til sommer og leder derfor efter brudepigekjoler og synes da bare den der er sød
må jeg spørge hvor du har købt den?
Ej hvor er den bare sød. Kan godt forstå du købte den og ja hvis det ikke bliver til noget bliver det da bare den fineste klæd ud kjole!
Min datter ville ELSKE den!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128