Ha, desperat for at andre skal gifte sig:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
5 svar
2 synes godt om
17. november 2013

Muffinmus

Hmm, måske er jeg gifteskruk på min svigerindes vegne
De er forlovet, er omkring de 34-35 og sådan set klar. Snakken har været der om det evt skulle være denne vinter men blev vist droppet igen...
Men ja, jeg kan skisme ikke lade være med at kigge efter brudepige kjoler til mine piger, mest den store der bare glæder sig til deres bryllup, men har kigget til begge
Km så liiiige til at købe den her til den mindste...den er lidt stor nu, så bliver det først til sommer eller endda først næste sommer vil hun kunne passe den den kostede kun 75 kr incl fragt og bliver det ikke til noget er jeg sikker på det bliver en god klæd-ud kjole

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
MariaE skriver:

De er forlovet, er omkring de 34-35 og sådan set klar. Snakken har været der om det evt skulle være denne vinter men blev vist droppet igen...
Men ja, jeg kan skisme ikke lade være med at kigge efter brudepige kjoler til mine piger, mest den store der bare glæder sig til deres bryllup, men har kigget til begge
Km så liiiige til at købe den her til den mindste...den er lidt stor nu, så bliver det først til sommer eller endda først næste sommer vil hun kunne passe den den kostede kun 75 kr incl fragt og bliver det ikke til noget er jeg sikker på det bliver en god klæd-ud kjole

Haha, kender det godt ! Min søn har 5 jakkesæt. Jeg leder bare efter en lejlighed for at give ham dem på :p

Anmeld

17. november 2013

Muffinmus

Aisha skriver:

Haha, kender det godt ! Min søn har 5 jakkesæt. Jeg leder bare efter en lejlighed for at give ham dem på :p

Fnis...godt at høre jeg ikke er den eneste men, som sagt kan den altid bruges til klæd ud

Anmeld

17. november 2013

TrineMine86

MariaE skriver:

Nu skal jeg jo selv giftes til sommer og leder derfor efter brudepigekjoler og synes da bare den der er sød

må jeg spørge hvor du har købt den? 

Anmeld

17. november 2013

Muffinmus

På trendsales desværre. Men den er fra Tigerlily skrev hun i annoncen. Synes nemlig også den er super fin,er ikke til stort puf

Anmeld

17. november 2013

Momo

Ej hvor er den bare sød. Kan godt forstå du købte den og ja hvis det ikke bliver til noget bliver det da bare den fineste klæd ud kjole! 

Min datter ville ELSKE den! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.