Zoneterapi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. november 2013

Aluka

Så er vi beyndt hos en zoneterapeut med vores lille dreng, i håb om at aftnener med skrigeri bliver bedre.

Men siden vi var afsted i mandags har han pruttet helt sindsygt, og ikke nok med det så er han generet er det. Han vågner hver gag han skal prutte og vrider og klager sig også i søvne, og vi har derfor ikke sovet ret meget de sidste par nætter. 

Zoneterapeuten sagde at der sagtens kunne gå noget tid inden det ville virke, og vi skal afsted 2. gang i morgen. 

Men er der nogen af jer der har erfaringer med zoneterapi? Om det evt har hjulpet på maveproblemer, og hvor længe der gik inden det begyndte at blive beder??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

FruStolpe

Aluka skriver:

Så er vi beyndt hos en zoneterapeut med vores lille dreng, i håb om at aftnener med skrigeri bliver bedre.

Men siden vi var afsted i mandags har han pruttet helt sindsygt, og ikke nok med det så er han generet er det. Han vågner hver gag han skal prutte og vrider og klager sig også i søvne, og vi har derfor ikke sovet ret meget de sidste par nætter. 

Zoneterapeuten sagde at der sagtens kunne gå noget tid inden det ville virke, og vi skal afsted 2. gang i morgen. 

Men er der nogen af jer der har erfaringer med zoneterapi? Om det evt har hjulpet på maveproblemer, og hvor længe der gik inden det begyndte at blive beder??

Jeg startede sevl til zoneterapi pga maveproblemer.

-og jeg har haft utrolig god gavn af det.. Det skulle ikke være alle det virker på, men giv det en chance.

Jeg går 2 gange om måneden, og er 95% af tiden uden problemer.

Anmeld

17. november 2013

Mum33

Nej - men kiropraktor hjalp helt vildt på vores søns skrigture

Anmeld

17. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi gik med thea pga kollik og det hjalp! Vil nærmest kalde det et helt lille mirakel!!

Første gang ( mandag )skreg hun hele resten af dagen, og jeg tænkte bare åååååå Gud hva har jeg gjort. Dagen efter var det lidt bedre med hende. 

2 gang ( onsdag ) var vi aftsted igen, denne gang med det resultat at hun "kun" skreg i 3 timer den aften.

3 ( søndag ) sov hun nærmest hele den dag, og efter det var kollliken nærmest helt væk.

Hun ku jo sagtens skrige i måske 30-45 min om aftnen, men i forhold til at hun havde skreget mellem 4-6 timer før, var det jo ingenting! Vh stine

Anmeld

17. november 2013

Aluka

Abemor skriver:

Nej - men kiropraktor hjalp helt vildt på vores søns skrigture

Han går også til kiropraktor. Har været afsted tre gange og sidste gang mente hun det var det sidste, så skal kun til en sidste kontrol her i næste uge. Det har hjulpet på hans krop, han er ikke længere så stiv, men overhovedet ikke på hans skrigeture desværre 

Anmeld

17. november 2013

Aluka

StineW79 skriver:

Vi gik med thea pga kollik og det hjalp! Vil nærmest kalde det et helt lille mirakel!!

Første gang ( mandag )skreg hun hele resten af dagen, og jeg tænkte bare åååååå Gud hva har jeg gjort. Dagen efter var det lidt bedre med hende. 

2 gang ( onsdag ) var vi aftsted igen, denne gang med det resultat at hun "kun" skreg i 3 timer den aften.

3 ( søndag ) sov hun nærmest hele den dag, og efter det var kollliken nærmest helt væk.

Hun ku jo sagtens skrige i måske 30-45 min om aftnen, men i forhold til at hun havde skreget mellem 4-6 timer før, var det jo ingenting! Vh stine

Det lyder godt!!!

Han var afsted i mandags første gang, hvor hun mente han havde noget der "sad fast" i hans system som skulle sættes igang. Efter det sov han fint resten af dagen, men om aftenen og natten var det det samme som det plejer.

De efterfølgende dage har han pruttet helt vildt, hvilket zoneterapeuten sagde var helt normalt, men håber godt nok virkelig at vi kan mærke bedring når vi har været afsted i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.