Barnepige... Hvor meget? (kr)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

785 visninger
11 svar
17 synes godt om
17. november 2013

Mutti2

Halløj.

Lige et hurtigt spm.

I morgen skal min datter hentes af en barnepige som skal tage hende til Ballet.

Det drejer sig om at hente hende, gå 10 min ned til ballet. Sørge for at hun klæder om. Og derefter sidde udenfor og vente i 45 min (eller handle, lave lektier O.l.) og derefter sørge for hun klæder om igen, og gå 5 minutters gang over på biblioteket for at mødes med mig.

hvor meget ville i betale hende for det. Hun er pædagogstuderende (omkring 20) og har tidligere udtalt at hun ikke forventer det vilde i betaling. 

Jeg er MEGET presset økonomisk. Men kan slet ikke vurdere hvad der er for lidt/meget at give. 

Hvad er jeres erfaring? Hvor meget ville i give? 

Mvh. Mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Valle81

Hej,

Vi har lige haft barnepige til at passe vores to små drenge på 3.5 og 2.5.

Barnepige er lige blyet 14 år og vi sagde hun skulle nævne pris, da vi var blanke, og hun sagde 50 kr i timen.

Hun passede dem i 5 timer, mens vi var til guldbryllup:-)

Vi kender pigen privat, hun er datter til dagplejemor, som begge drenge har været og er ved:-)

Anmeld

17. november 2013

FruStolpe

Putte-mor skriver:

Halløj.

Lige et hurtigt spm.

Det drejer sig om at hente hende, gå 10 min ned til ballet. Sørge for at hun klæder om. Og derefter sidde udenfor og vente i 45 min (eller handle, lave lektier O.l.) og derefter sørge for hun klæder om igen, og gå 5 minutters gang over på biblioteket for at mødes med mig.

hvor meget ville i betale hende for det. Hun er pædagogstuderende (omkring 20) og har tidligere udtalt at hun ikke forventer det vilde i betaling. 

Jeg er MEGET presset økonomisk. Men kan slet ikke vurdere hvad der er for lidt/meget at give. 

Mvh. Mig

Jeg tror jeg havde stukket hende en 100 lap.

Anmeld

17. november 2013

ano14316

Putte-mor skriver:

Halløj.

Lige et hurtigt spm.

Mvh. Mig

Jeg ville give 100 kr. Synes ikke jeg ville kunne ulejlige nogen for mindre...

Anmeld

17. november 2013

Mutti2

ano14316 skriver:

Jeg ville give 100 kr. Synes ikke jeg ville kunne ulejlige nogen for mindre...

Pr. Gang?? 

Det er var også hvad jeg selv havde i tankerne. Men med et budget der hedder 600-1100 kr pr mdr. Kan det være svært ikke at synes at alt er for meget  

Anmeld

17. november 2013

Papillon

Som udgangspunkt tænker jeg 100 kr./timen over 18 år og 50 kr./timen under 18 år

Anmeld

17. november 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Putte-mor skriver:

Halløj.

Lige et hurtigt spm.

Mvh. Mig

Jeg ville aldrig tilbyde under 100kr i timen når pigen er over 18. Så jeg synes 100kr i timen

Anmeld

17. november 2013

B&J

jeg tænker hvor mange gange skal hun gøre det for jeg tænker også 100kr pr gang hvis det min er 4-8gange om ugen så løber det da vildt op og det er jo max 1½time ca det hele jeg ville sige 50kr pr gang hvis det er flere gange om ugen

Anmeld

17. november 2013

Tranebaer

Det lyder som om det tager en times tid. Det ville jeg give 100 kr. for.

Det kan godt være, at hun ikke skal underholde eller lave mad men egentlig bare kan lave sine egne lektier - men tid er penge... Det er underordnet hvad hendes opgave er, synes jeg.

Anmeld

17. november 2013

Mutti2

Tak for alle jeres svar. Jeg kunne med god samvittighed tilbyde 100 kr pr gang. Hvilket hun accepterede. 

Hun er så sød, og min datter et SÅ glad for hende, så er SÅ spændt på at høre i Morgen hvordan det er gået  

men igen tak for svar Fortsæt god aften derude :-D 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.