Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Er det en svag positiv test eller en skyggestreg ?
Er det en svag positiv test eller en skyggestreg ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tullen85 skriver: Jeg kan godt ane en streg, men det er en skygge eller ej ved jeg ikke... min test var ikke tydeligere.. så krydser fingre
Jeg kan godt ane en streg, men det er en skygge eller ej ved jeg ikke... min test var ikke tydeligere.. så krydser fingre
Håber. Jeg tog den lørdag aften, hvis den er positiv burde den ik så være tydeligere imorgen tidlig ?
Anonym skriver: Håber. Jeg tog den lørdag aften, hvis den er positiv burde den ik så være tydeligere imorgen tidlig ?
Tullen85 skriver: Jo det burde den, mine blev dog svagere et par dage efter og så tydeligere igen.. bare vigtig det er samme mærke hvis du skal sammenligne..:-)
Jo det burde den, mine blev dog svagere et par dage efter og så tydeligere igen.. bare vigtig det er samme mærke hvis du skal sammenligne..:-)
Ej hvor mærkeligt
Tester hvertfald imorgen med samme slags test
Jeg kan svaaaaagt ane noget med farve i så krydser fingre for at den er der i morgen eller overmorgen
CrisS skriver: Jeg Synes jeg kan se en ekstra streg, og synes også at det ligner der er farve i :-)Opdater endelig i morgen:-)Held og lykke :-)
Jeg Synes jeg kan se en ekstra streg, og synes også at det ligner der er farve i :-)Opdater endelig i morgen:-)Held og lykke :-)
Opdaterer lørdag morgen !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128