er vores forhold mon ved at være slut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.409 visninger
4 svar
4 synes godt om
17. november 2013

Anonym trådstarter

Mangler spænding i mit liv, mamgler sommerfuglene i maven, mangler en der sætter pris på mig og det jeg laver.

Når min arbejdsdag er ovre, fiser jeg rundt der hjemme for at få tingene til at løbe rundt - ordne vaskstøj, lave aftensmad, smørre madpakker, rydde op.

Synes ofte jeg kommer hjem til en sur kæreste, han siger at der intet er galt, men alligevel surmuler han, og det går mig på nerverne, jeg gider ikke bruge min tid på at være sammen med en sur kæreste, der ikke sætter pris på noget.. har prøvet at snakke med ham om, at jeg synes, at det er vildt irriterende at han er sur og snerre uden grund, ja, fik ikke rigtig nogen respons på det..

Hvis vi ikke havde haft børn sammen, så tror jeg virkelig at jeg var gået fra ham.. det er sku sværr det her

Havde bare lige brug for at komme ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Kløver

Måske i er kommet i en dårlig spiral, og du heller ikke ser de ting han gør for jer. Måske lidt kærestetid og lidt positivitet i jeres forhold kunne hjælpe jer. Huske hinanden på hvorfor i fik børn sammen til at starte med.

For mig er et partnerskab op og ned, med at man støtter hinanden og hjælper hinanden op. Jeg elsker min mand og bliver hos ham fordi jeg vælger det, jeg tror det er vigtigt at man vælger hvad man vil, ikke give op for slet, men også sige fra inden man gør livet surt for hinanden, synes dog der skal meget til før man giver op.

I kan måske begge øve jer i at fortælle noget positivt hver dag, eller måske 1 gang i ugen dele 5 ting i synes har været godt. Det kan jo også være en periode hvor din kæreste har det svært, eller at han bare ikke får sagt eller lagt mærke til de ting du gør

Anmeld

17. november 2013

stjernehimmel

Anonym skriver:

Mangler spænding i mit liv, mamgler sommerfuglene i maven, mangler en der sætter pris på mig og det jeg laver.

Når min arbejdsdag er ovre, fiser jeg rundt der hjemme for at få tingene til at løbe rundt - ordne vaskstøj, lave aftensmad, smørre madpakker, rydde op.

Synes ofte jeg kommer hjem til en sur kæreste, han siger at der intet er galt, men alligevel surmuler han, og det går mig på nerverne, jeg gider ikke bruge min tid på at være sammen med en sur kæreste, der ikke sætter pris på noget.. har prøvet at snakke med ham om, at jeg synes, at det er vildt irriterende at han er sur og snerre uden grund, ja, fik ikke rigtig nogen respons på det..

Hvis vi ikke havde haft børn sammen, så tror jeg virkelig at jeg var gået fra ham.. det er sku sværr det her

Det lyder som om at der er gået: hverdag i jeres liv.

Har i prøvet at tag på en weekend sammen osv.. for at finde gnisten igen... ??? og for at komme ud af den spiral....

Anmeld

17. november 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Nu er min søns far lige gået fra mig for en uge siden.. Og jeg har fået tudet ørene fulde af, at vi jo gør Anthon en tjeneste, fordi det er bedre at have glade forældre der ikke bor sammen end sure forældre der bor sammen, og jeg kan godt se hvad folk siger, men man har bare den idé om, at selvfølgelig har ens barn det bedst hvis forældrene bor sammen.. 

Jeg synes du skal tage snakken med ham, hvor han ikke kan flygte og ingen børn er hjemme.. Min eks gav aldrig mig en chance, han havde båret på det her meget meget længe og pludselig faldt en bombe.. Så jeg vil sige du skal snakke med ham om tingene, og hvis ikke det bliver bedre må du tage stilling til, hvad der er bedst for DIG! For er du glad, så er dine unger det også! 

Anmeld

17. november 2013

Anitta Kristiansen

det lyder som mig og min kæreste for lidt siden. Han virkede sur og irriteret hver gang han kom hjem og ja jeg blev træt af at gøre alle de huslige ting. jeg spurgte hvorfor han virkede sur men sagde han at han ikke var. for han var ikke sur på mig, men var kørt træt i alle de ting på arbejdet og ting der skulle gøres ved huset. Hvor jeg tænkte det var over mig. og hver gang jeg nævnte det blev han mere sur fordi han følte det som et angreb mod ham. men nu kan vi snakke om det. så når der er noget su føler så sig jeg føler at du virker lidt sur når du gør det der. måske er du ikke det, men ved du hvad grunden er til det og kan vi finde en løsning der passer os begge..
snak om det og hvis ikke du får svar på den ene måde så prøv på en anden måde, men pas på med "den sure kvinde stemme" som alle kvinder har for så lukker de fleste bare af.
Det har hjulpet meget hjemme hos os. Så jeg håber at i kan finde ud af det også ville en weekend bare jer måske være en rigtigt god idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.