Udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
5 svar
1 synes godt om
17. november 2013

Anonym trådstarter

hej.

jeg er lige stoppet med p-piller. Jeg fik min menstruation den 29. Oktober. jeg har haft rigtig meget klart udflåd. Det lugter stærkt og er væsentlig mere end normalt. Er det helt normalt når man stopper med pillerne? 

jeg krydser sådan fingre for at der er bid, så min mens ikke begynder her i slutningen af måneden! :-)  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Jibbe

Min gynækolog siger at man har øget udflåd under ægløsning - så håber da det er det måske det er blevet mere intenst nu du er stoppet med pillerne

Anmeld

17. november 2013

Anonym trådstarter

det er bare hver dag udflåden kommer, men håber da det bare er fordi kroppen lige skal finde sig selv:-)

Anmeld

17. november 2013

Bettina90

Anonym skriver:

hej.

jeg er lige stoppet med p-piller. Jeg fik min menstruation den 29. Oktober. jeg har haft rigtig meget klart udflåd. Det lugter stærkt og er væsentlig mere end normalt. Er det helt normalt når man stopper med pillerne? 

jeg krydser sådan fingre for at der er bid, så min mens ikke begynder her i slutningen af måneden! :-)  

Umiddelbart burde din udflåd lugte mere mens du var på p-piller end nu. P-piller ændrer ph-værdien i skeden til neutral = flere bakterier. Så er måske noget andet?

Anmeld

17. november 2013

SD21

Anonym skriver:

hej.

Jeg ville gå til lægen, for det er ikke meningen at udflåd skal lugte på den måde. Hvis det lugter af noget, skulle det gerne være en lidt mild lugt og bestemt ikke stærkt.

Anmeld

17. november 2013

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar. Skal heldigvis til lægen i morgen. Så må jeg lige fortælle ham det. 

uh skal også snakke med ham om vitaminer og div inden jeg bliver gravid. Er en helt vild tanke, at det endelig er min tur til projekt baby:-D 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.