Følte mig så fed og utilpas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.183 visninger
5 svar
1 synes godt om
17. november 2013

Anonym trådstarter

Vi var i går til julefrokost med min kærestes arbejde og jeg havde købt et jumpsuit jeg skulle have på. Var fra starten helt vildt i tvivl om jeg følte mig godt tilpas i det, men i mangel på andet tog jeg det på. Da vi så kommer har de andre damer enten et par stramme bukser og en top på eller en kjole og jeg føler mig pludselig så forkert. Det værste var næsten at hende jeg skulle sidde overfor havde magen til jumpsuit på som mig, men huk var bare højere og slankere og havde større bryster. Øv! Følte mig så fed(selvom jeg godt ved det ikke er tilfældet) og nu hænger det bare ved. Er stået op med den mest trælse følelse af at jeg burde tabe mig en helt masse. Virkeligt ultra dårlig selvtillid. Sig der er andre der også kan have det sådan, og gerne hvad i gør for at ryste følelsen lidt af jer igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

PrincessTanja

Sådan kan jeg også have dte til tider. Trods jeg ingen grund har til det, da jeg er meget slank og har en fin krop. Men her bunder det i meget dårlig selvtillid generelt.

Når jeg får det sådan forsvinder den følelse bare af sig selv, på et eller andet tidspunkt. Måske fordi jeg glemmer det igen, eller fordi manden kommer med en sød kommentar/kompliment, såå.. Har ingen råd, men ville blot fortælle du er ikke alene.

/Tanja.

Anmeld

17. november 2013

tarkoflen

Sådan er vi vist flere der kan have det, jeg er i hvert fald også en af dem og det til trods af at jeg efter at have født Thea har tabt mig mere en til min startvægt fra før jeg blev gravid og bestemt ikke er i nærheden af at være overvægtig.

Så jeg tror langt de fleste af os har sådan nogle tidspunkter, hvis lige vi kommer i noget tøj vi ikke føler os godt tilpas i

Op med humøret, du er ikke den eneste og helt sikkert heller ikke den eneste der havde det sådan til festen

Anmeld

17. november 2013

Anonym trådstarter

PrincessTanja skriver:

Sådan kan jeg også have dte til tider. Trods jeg ingen grund har til det, da jeg er meget slank og har en fin krop. Men her bunder det i meget dårlig selvtillid generelt.

Når jeg får det sådan forsvinder den følelse bare af sig selv, på et eller andet tidspunkt. Måske fordi jeg glemmer det igen, eller fordi manden kommer med en sød kommentar/kompliment, såå.. Har ingen råd, men ville blot fortælle du er ikke alene.

/Tanja.

Tror virkeligt også mit bunder i dårlig selvtillid selvom jeg ligesom dig heller ikke er overvægtig. Gad bare godt jeg kunne styrke min selvtillid lidt igen. Tænker bare at jeg snart skal igang med at træne lidt efter fødslen af min søn for 7 mdr siden. Fik så slemt bækkenløsning at jeg først kan begynde nu. Håber det hjælper på seltilliden, for synes det er oftere og oftere jeg har det sådan.

Anmeld

17. november 2013

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Sådan er vi vist flere der kan have det, jeg er i hvert fald også en af dem og det til trods af at jeg efter at have født Thea har tabt mig mere en til min startvægt fra før jeg blev gravid og bestemt ikke er i nærheden af at være overvægtig.

Så jeg tror langt de fleste af os har sådan nogle tidspunkter, hvis lige vi kommer i noget tøj vi ikke føler os godt tilpas i

Op med humøret, du er ikke den eneste og helt sikkert heller ikke den eneste der havde det sådan til festen

Lækkert tøj hjælper helt klart på det. Bare ærgeligt jeg følte det var tøjet der var roden til dårlig selvtillid igår. Hm det jumpsuit tror jeg lige jeg gemmer væk lidt!
Men tak for dit svar. Rart at vide jeg ikke er den eneste

Anmeld

17. november 2013

tarkoflen

Anonym skriver:

Lækkert tøj hjælper helt klart på det. Bare ærgeligt jeg følte det var tøjet der var roden til dårlig selvtillid igår. Hm det jumpsuit tror jeg lige jeg gemmer væk lidt!
Men tak for dit svar. Rart at vide jeg ikke er den eneste

Jeg ville også lægge den væk lidt, men mon ikke en del af det der var træls også var, at der var en anden tilstede, som du sammenlignede dig med? Det hjælper jo sjældent

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.