stjerne til vinduet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

MortilElias2010

helle85 skriver:

ja jeg jeg er medlem(eller hvad man kalder det) af en kreativ side inden få face og der blev lagt et link ud fra youtube

her er link

http://www.youtube.com/watch?v=sbqghZ9yQwI

Tak for linket, den er meget smuk især med det rette gavepapir. Det skal prøves her til julen  Den ser dog ud til at tage pænt længe, hvis den tager 10 min. om hvert blad. Men det er da det værd forhåbentligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

helle85

MortilElias2010 skriver:

Tak for linket, den er meget smuk især med det rette gavepapir. Det skal prøves her til julen  Den ser dog ud til at tage pænt længe, hvis den tager 10 min. om hvert blad. Men det er da det værd forhåbentligt 

jeg lavede først det ene papir, for at se om det så rigtigt ud, og så tegnede jeg stregerne på resten. og klippede dem alle ud på samme tid osv.(hvis du for stå) så tager det ikke så lang tid, man skal bare lige fange fidusen

normalt er det også design papir man skal bruge, fordi der er mønstre/farve på begge sider, men det har jeg ikke noget af, og heldigvis havde jeg noget gavepapir liggene hvor begge sider passede til hinanden, og syntes selv jeg er sluppet rimlig godt fra det, med det valg manden vil i hverfald have jeg skal lave til alle vinduerne

Anmeld

17. november 2013

Bshizzle

Hvor store skal de firkanter/stk papir være fra starten af?

Tænker.. nu hvor hun siger de mål de klip skal være i...

Anmeld

18. november 2013

helle85

Bshizzle skriver:

Hvor store skal de firkanter/stk papir være fra starten af?

Tænker.. nu hvor hun siger de mål de klip skal være i...

jeg har lavet dem 15*15 cm, men min svigerinde siger at de siger 10*10 cm i filmen men jeg kan ikke tysk så jeg brugte bare de cm jeg syntes passede ca

Anmeld

18. november 2013

Bshizzle

helle85 skriver:

jeg har lavet dem 15*15 cm, men min svigerinde siger at de siger 10*10 cm i filmen men jeg kan ikke tysk så jeg brugte bare de cm jeg syntes passede ca

Okay.. Det må jeg prøve idag 

Jeg prøvede at lave en på 7 cm med alm kopipapir igår..

Men det kan ikke anbefales..

Det blev ik pænt, da midten buler ud 

Anmeld

18. november 2013

helle85

Bshizzle skriver:

Okay.. Det må jeg prøve idag 

Jeg prøvede at lave en på 7 cm med alm kopipapir igår..

Men det kan ikke anbefales..

Det blev ik pænt, da midten buler ud 

nej det er vel for tykt. det skal nok være glanspapir,gavepapir eller det der design papir osv i den tykkelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.