Pris på kage?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. november 2013

Anonym trådstarter

Jeg vil gerne overraske en veninde med en flot dåbskage, derfor har jeg bevæget mig ud i kagejunglen og der er godt nok mange der laver kager privat!

Som sagt er det lidt af en jungle, og jeg vil helst have kagen til en realistisk pris..

Jer der har fået kager fra private, hvad har i givet pr kuvert? Og var der sammenhæng i pris og kvalitet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

Babyhåb

Vi fik vores bryllupskage lavet privat og den gav vi 25 kr pr person

Anmeld

16. november 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg vil gerne overraske en veninde med en flot dåbskage, derfor har jeg bevæget mig ud i kagejunglen og der er godt nok mange der laver kager privat!

Som sagt er det lidt af en jungle, og jeg vil helst have kagen til en realistisk pris..

Jer der har fået kager fra private, hvad har i givet pr kuvert? Og var der sammenhæng i pris og kvalitet?

Jeg gav 20 kr pr kuvert og synes faktisk det var ok, men min veninde holdt dåb i søndags , hun havde bestilt fra guldbageren også til 20 kr pr person og de var KLART bedre end vores, bundene var mere friske og bløde..

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg gav 20 kr pr kuvert og synes faktisk det var ok, men min veninde holdt dåb i søndags , hun havde bestilt fra guldbageren også til 20 kr pr person og de var KLART bedre end vores, bundene var mere friske og bløde..

Utroligt bageren var så billig!

Anmeld

18. november 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Jeg betalte 750kr for Isaaks dåbskage, der var vidst til 35personer - og vi havde mere end rigeligt tilbage, den kunne snildt have gået til 40-45.

Den var RIGTIG flot og smagte sååååååå godt!

Anmeld

18. november 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Jeg betalte 750kr for Isaaks dåbskage, der var vidst til 35personer - og vi havde mere end rigeligt tilbage, den kunne snildt have gået til 40-45.

Den var RIGTIG flot og smagte sååååååå godt!

det er også ca 20 kr pr kuv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.