cupcakes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2013

TNBC

Maja88 skriver:

Nå ja dum detalje fra mig..

Elsker jordbær.. men de må ikke indeholde jordbær, da oldemor er allergisk.

Det er en pige som skal døbes og manden der bliver 30..

undskyd et lille sidespor.

synes bare det var lidt sjovtt.. jeg skal til barnedåb/30års, det er bare en dreng og moren der fylder 30. Lige omvendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

Babiesontheway

Victoria2013 skriver:

Til min datters navnefest (hun blev ikke døbt) havde jeg selv bagt cupcakes - jeg elsker at bage/pynte cupcakes, så der var jo ikke andet for

Jeg bagte en god omgang Red Velvet cupcakes (mild let svampet chokoladecupcake) med cream cheese frosting. Red Velvet falder jo altid i god jord 

Bagte og pyntede dem selv - blomsterne og bogstaverne er også hjemmelavet

Nu har jeg lige luret alle dine cupcakes. Og hold nu fast de ser flotte ud!!☆

Må jeg spørge hvilken sprøjtepose du bruger? Har ikke kunne finde en, der laver en rigrig flot toping. Og har lige købt en ny til 100, og når jeg så trykker ryger tutten af. Og det gider jeg bare ikke arbejde med

Anmeld

16. november 2013

Victoria2013

Babiesontheway skriver:

Nu har jeg lige luret alle dine cupcakes. Og hold nu fast de ser flotte ud!!☆

Må jeg spørge hvilken sprøjtepose du bruger? Har ikke kunne finde en, der laver en rigrig flot toping. Og har lige købt en ny til 100, og når jeg så trykker ryger tutten af. Og det gider jeg bare ikke arbejde med

Tak for komplimenten

Jeg bruger bare engangs-sprøjteposer. Plejede at bruge dem fra Wilton som kan købes bl.a. hos Specialkøbmanden, men de bliver lidt dyre i længden... har købt nogle billigere hos Alstrøm, de er lidt tyndere i det men ligeså gode. Har aldrig problemer med at tyllen falder ud og bruger ikke engang en ekstra holder - bare tyllen i posen og det er dét. Men pas på når du klipper hullet i sprøjteposen... klip hellere for småt til at starte med og så forsigtigt lidt mere af. Det skal kun lige være hullet/rillerne i tyllen der er fri af sprøjteposen og ikke for mange millimeter over

Anmeld

16. november 2013

Babiesontheway

Victoria2013 skriver:

Tak for komplimenten

Jeg bruger bare engangs-sprøjteposer. Plejede at bruge dem fra Wilton som kan købes bl.a. hos Specialkøbmanden, men de bliver lidt dyre i længden... har købt nogle billigere hos Alstrøm, de er lidt tyndere i det men ligeså gode. Har aldrig problemer med at tyllen falder ud og bruger ikke engang en ekstra holder - bare tyllen i posen og det er dét. Men pas på når du klipper hullet i sprøjteposen... klip hellere for småt til at starte med og så forsigtigt lidt mere af. Det skal kun lige være hullet/rillerne i tyllen der er fri af sprøjteposen og ikke for mange millimeter over

Super! Mange tak

Anmeld

16. november 2013

ano14316

Maja88 skriver:

Hvor er de fine...

Har aldrig smagt red velvet...

Hvad er forskel på icing og frosting??

Har set sådan nogen fancy nogen med marengs top på

Icing er glasur.. Så kan man lave royal icing som er stiv og eleastik nok til at man kan sprøjte blomster, stjerner osv.

Frosting er mere en luftig creme, som laves på flødeost eller smør.

Fælles er at det indeholder store mængder flormelis..

Anmeld

17. november 2013

Maja88

Andre forslag... gerne med billeder

Anmeld

17. november 2013

Maja88

Yurie skriver:

undskyd et lille sidespor.

synes bare det var lidt sjovtt.. jeg skal til barnedåb/30års, det er bare en dreng og moren der fylder 30. Lige omvendt

Hvad dato skal du det så

Anmeld

17. november 2013

TNBC

Maja88 skriver:

Hvad dato skal du det så

Her den 30.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.