Det der med løb og evt. 3+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
2 svar
1 synes godt om
16. november 2013

MsDane

Godaften...Var lige ude at løbe en tur og ved en spurt op af bakke fik jeg stikkende smerter i underlivet og så kom jeg til at tænke på, om hård motion kan have en negativ effekt, når ægget skal sætte sig fast?
Er helt flov over spørgsmålet, men I ved, hvordan det er. .. man tænker for meget over det. ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

Team Putte

MsDane skriver:

Godaften...Var lige ude at løbe en tur og ved en spurt op af bakke fik jeg stikkende smerter i underlivet og så kom jeg til at tænke på, om hård motion kan have en negativ effekt, når ægget skal sætte sig fast?
Er helt flov over spørgsmålet, men I ved, hvordan det er. .. man tænker for meget over det. ..

Det tror jeg ikke gør en forskel

Anmeld

16. november 2013

EKAB

Profilbillede for EKAB
MsDane skriver:

Jeg mener faktisk, at jeg har læst at man skal passe lidt på med meget hård motion imens man prøver at opnå en graviditet, men at det er ok at dyrke hård motion under graviditet, HVIS kroppen var vant til det inden graviditet.

Men igen.. Jeg tror du skal gøre hvad du selv føler for.
Er du vant til at løbe og presse dig selv, så forsæt, men stop hvis du får ondt i underlivet, voldsomt sidestik osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.