Erfaringer med flasker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

664 visninger
11 svar
1 synes godt om
16. november 2013

Pernille83

Hvad er jeres erfaringer med de forskellige mærker af sutteflasker til børn fra 3 måneders alderen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

stjernehimmel

Pernille83 skriver:

Hvad er jeres erfaringer med de forskellige mærker af sutteflasker til børn fra 3 måneders alderen?

jeg brugte mam... De kunne skilles helt af... Super gode :-) men ved faktisk ik om man kan få dem mere 

Anmeld

16. november 2013

LilleSmølf

Vi bruger Avent Natural og har ingen problemer med dem overhovedet. De er sindssyg gode og vi kunne ikke finde på at bruge andre

Anmeld

16. november 2013

frk andreasen

stjernehimmel skriver:

jeg brugte mam... De kunne skilles helt af... Super gode :-) men ved faktisk ik om man kan få dem mere 

kan man godt bruger dem til min mindste

Anmeld

16. november 2013

frk andreasen

mam sutteflaskerne, perfekt at de kan skilles af og komme i opvskeren

Anmeld

16. november 2013

Team Putte

Pernille83 skriver:

Vi startede på MAM men hun sugede simpelthen for hårdt så selv med den mindste sut som 3 uger gammel, væltede mælken ud og det hele kom retur fordi hun spiste så stærkt.. Hun fik også rigtig meget luft trods det var anti-kolik jeg blev også hurtigt træt af de skulle skilles i så mange dele ved rengøring og at låget tit var svært at få af Vi skiftede til Avent som bare virkede perfekt

Anmeld

16. november 2013

Maja_4000

Vi brugte NUK .. vi prøvede kun dem og avent, og avent var noget virkelig lort! hehe.. Men det er jobformidling fra barn til barn

Anmeld

16. november 2013

Pernille83

Tak for jeres input :-)

Anmeld

16. november 2013

M (:

Pernille83 skriver:

Vi har brugt avent anitikolik og har intet negativt at sige. Vi begyndte på flaske (først supplerende til amning), da vores søn var 3,5 måned. Han er nu 9 mdr., og vi bruger stadig str. 2 i suttehoveder.

Anmeld

16. november 2013

Aabye

Til vores den første brugte vi Avent med antikolik.. Han fik allerede flaske fra han var 2.5 mdr fordi jeg blev indlagt på sygehuset og fik en meget stor morfin dosis dagligt, så jeg måtte (selvfølgelig) ikke amme, eller pumpe ud så han kunne få det fra mig.. 

Ved nr 2 brugte vi MAM flaskerne da han ENDELIG ville tage en flaske.. Han nægtede Avent sutterne.. Så der købte vi en enkelt MAM slaske for at se om han evt ville tage den, og der var så ikke nogen problemer. 

Vi har været meget glade for begge mærkerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.