Feriepenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

671 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. november 2013

Trinebaby

Jeg har fået brev om jeg har ferie tilgode de skal bruges inden en dato i april men da jeg er på barsel på kontanthjælp hva gør man så når min barsel først slutter til september ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

MorTil4<3

Trinebaby skriver:

Jeg har fået brev om jeg har ferie tilgode de skal bruges inden en dato i april men da jeg er på barsel på kontanthjælp hva gør man så når min barsel først slutter til september ?

du får dem da bare udbetalt

man behøver jo ikke holde ferie for at få sine feriepenge

Anmeld

16. november 2013

Trinebaby

MilleMus1988 skriver:

du får dem da bare udbetalt

man behøver jo ikke holde ferie for at få sine feriepenge

Når det troede jeg men nu jeg jo på kontanthjælp vil det så blive modregnet ?

Anmeld

16. november 2013

charlottekri

Det vil nemlig blive modregnet. Man kan ikke bare få dem udbetalt uden at holde ferien, når man er på dagpenge!

Anmeld

16. november 2013

Trinebaby

charlottekri skriver:

Det vil nemlig blive modregnet. Man kan ikke bare få dem udbetalt uden at holde ferien, når man er på dagpenge!

Okay så kan det bedere betale sig og lade vær og få dem tænkte bare når jeg ikk kan nå og holde ferie inden det er forsent kunne det være der var en anden mulighed

Anmeld

16. november 2013

charlottekri

Trinebaby skriver:

Okay så kan det bedere betale sig og lade vær og få dem tænkte bare når jeg ikk kan nå og holde ferie inden det er forsent kunne det være der var en anden mulighed

Umiddelbart tænker jeg at dagslønnen på feriepenge er højere end dagpenge, men aner det ikke. Men tag da at undersøge det inden du afviser det helt

Anmeld

16. november 2013

Trinebaby

charlottekri skriver:

Umiddelbart tænker jeg at dagslønnen på feriepenge er højere end dagpenge, men aner det ikke. Men tag da at undersøge det inden du afviser det helt

Ja må prøve nu ringer jeg lige til kommunen på mandag for sys det lyder underligt at jeg kan få dem men ikk skal holde ferie for kan jo ikk holde ferie når jeg er på barsel

Anmeld

16. november 2013

Trinebaby

charlottekri skriver:

Og det ikk dagpenge men kontanthjælp

Anmeld

16. november 2013

charlottekri

Trinebaby skriver:

Og det ikk dagpenge men kontanthjælp

Det ved jeg godt, men troede bare stadig at det hed barselsdagpenge uanset om man er på kh eller får løn før barsel, da det bare er tariffen der bliver sat efter indtægtsstørrelsen

Anmeld

16. november 2013

charlottekri

Trinebaby skriver:

Ja må prøve nu ringer jeg lige til kommunen på mandag for sys det lyder underligt at jeg kan få dem men ikk skal holde ferie for kan jo ikk holde ferie når jeg er på barsel

Du kan faktisk godt holde ferie når du er på barsel, da du så bare udskyder din barsel dvs tager en pause.
Det gjorde jeg da jeg ved en fejl kom til at bestille alle mine feriepenge hjem så kan ikke holde mere ferie i år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.