Problemer med maven? eller se tiden an

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

288 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. november 2013

sulo

Min søn på 23 dage, har ikke haft afføring siden kl 10 i går formiddags, han har haft noget mavekneb i går eftermiddags og går aftes, men har haft en rolig nat og dag i dag.

Han spiser rigtig godt og har indtil i går haft afføring næsten ved hvert bleskift.

Skal jeg begynde at blive bekymret?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

L&V

sulo skriver:

Min søn på 23 dage, har ikke haft afføring siden kl 10 i går formiddags, han har haft noget mavekneb i går eftermiddags og går aftes, men har haft en rolig nat og dag i dag.

Han spiser rigtig godt og har indtil i går haft afføring næsten ved hvert bleskift.

Skal jeg begynde at blive bekymret?

Er han ammebarn eller flaske barn?

Nu siger du mave kneb, hvordan?

Anmeld

16. november 2013

sulo

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Er han ammebarn eller flaske barn?

Nu siger du mave kneb, hvordan?

Han er begge dele, han er for tidlig født og har ikke haft sutteteknikken fra fødslen, så det har han skulle lære, han blev i starten supleret med sonde, den blev erstattet af flasken.

Men han har stadig ikke kræfter til at suge hele sit måltid ved brystet og samtidig svinger min mælkeproduktion, til trods for at jeg også malker ud flere gange i døgnet, dvs at vi har været nød til at give ham erstatning også, nutrimigen som han også fik på sygehuset.

Han bliver urolig og græder/klynker

Anmeld

16. november 2013

L&V

sulo skriver:

Han er begge dele, han er for tidlig født og har ikke haft sutteteknikken fra fødslen, så det har han skulle lære, han blev i starten supleret med sonde, den blev erstattet af flasken.

Men han har stadig ikke kræfter til at suge hele sit måltid ved brystet og samtidig svinger min mælkeproduktion, til trods for at jeg også malker ud flere gange i døgnet, dvs at vi har været nød til at give ham erstatning også, nutrimigen som han også fik på sygehuset.

Han bliver urolig og græder/klynker

Men er over halvdelen modermælk? For hvis det er det behøver han ik ha afføring hverdag..

Ka det ikke være luft? Tænker s¨længe er det jo heller ik siden han sidst kom af med noget

Anmeld

16. november 2013

sulo

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Men er over halvdelen modermælk? For hvis det er det behøver han ik ha afføring hverdag..

Ka det ikke være luft? Tænker s¨længe er det jo heller ik siden han sidst kom af med noget

Jo de fleste dage er det mest modermælk.

Synes jo det er ved at være længe siden når der er gået ca 31 timer siden han sidst havde afføring og det indtil vidre har det normalt været omkring 5-6 gange i døgnet

Anmeld

16. november 2013

L&V

sulo skriver:

Jo de fleste dage er det mest modermælk.

Synes jo det er ved at være længe siden når der er gået ca 31 timer siden han sidst havde afføring og det indtil vidre har det normalt været omkring 5-6 gange i døgnet

Det er helt normalt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.