Lynlås eller velcro i støvler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
9 svar
2 synes godt om
16. november 2013

Mussen2

Min datter er 4 1/2 hun skal have nye vinterstøvler og jeg må erkende udbuddet er ikke ret stort. Vi har været hele byen rundt.

De bedste vi prøvede var et par Angulus med lynlås, men nu er sagen den at jeg ikke helt kan greje om lynlås er ok i den alder??
Nogen erfaringer?

Hun har indtil nu kun haft velcro støvler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mussen2 skriver:

Min datter er 4 1/2 hun skal have nye vinterstøvler og jeg må erkende udbuddet er ikke ret stort. Vi har været hele byen rundt.

De bedste vi prøvede var et par Angulus med lynlås, men nu er sagen den at jeg ikke helt kan greje om lynlås er ok i den alder??
Nogen erfaringer?

Vi har lige købt angulus støvler med velcro. Tror ikke at min 3 årig kunne trække lynlåsen op på støvlerne da min store datter altid har problemer

Anmeld

16. november 2013

bøllen

Mussen2 skriver:

Nogen erfaringer?

Vil sige det kommer an på din datter , kan hun lyne selv uden hjælp ?? Hvis ikke så velcro 

Anmeld

16. november 2013

Mussen2

bøllen skriver:

Vil sige det kommer an på din datter , kan hun lyne selv uden hjælp ?? Hvis ikke så velcro 

Ja, det tror jeg hun kan. Jeg tænker bare også på mudder/sand og lynlås. Mon det er nogen god kombi

Anmeld

16. november 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Nogen erfaringer?

Velcro velcro velcro Snørrebånd, lynlås og andet der er svært at komme i er et værre mareridt både for hend som sikkert gerne vil selv og for os der arbejder der

Anmeld

16. november 2013

Mussen2

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Velcro velcro velcro Snørrebånd, lynlås og andet der er svært at komme i er et værre mareridt både for hend som sikkert gerne vil selv og for os der arbejder der

Velcro it is then der er ingen grund til at gøre tingende svære end de er

Anmeld

16. november 2013

L&V

Mussen2 skriver:

Nej vel..

Som du selv siger når der kommer mudder osv i så er det bare så svært at lyne dem og hvis hun ligner mange andre børn så bliver støvlerne bare dumme og måske ikke lukket og det er jo ik super for fødderne.. Men det ka da os være hun bare har tjek på det, men vent et år eller to

Anmeld

16. november 2013

Nemesis

jeg er så til lynlås. Her holder velcroen bare ikke hele sæsonen og det er virkelig irriterende.

Sara på 3 har et par af hver denne vinter. altså både med lynlås og med velcro.

hun kan godt lyne dem selv, men hun kan også selv klare alm. lynlåse i trøjer og jakker.

Anmeld

16. november 2013

Maja88

Mussen2 skriver:

Jeg har ofte erfaret børn med våde og kolde tæer, grundet lynlåsene... 

Så vil klart sige velcro

Anmeld

16. november 2013

Laulund87

Marias Angulus støvler er med lynlås og jeg synes altså ikke det er sværere og pædagogerne har ikke brokket sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.