fornemmelse af kønnet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2013

B&J

jeg kunne slet ikke føle kønnet over hoved men min kæreste sagde fra dag 1 at det blev en dreng men det er jo også 50 /50 chance, men vi viste ikke kønnet før han var ude ved os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

LinLin

Jeg har håbet på drenge jeg synes det er svært at sige om mit håb om det gjorde jeg havde en fornemmelse af det var det

Anmeld

17. november 2013

mrhl

Jeg har altid forestillet mig at mit første barn ville blive en dreng.... Men da jeg så blev gravid havde jeg en sikker fornemmelse af at det var en pige... Og mine scanninger siger sørme, at det bliver en pige :-)

Anmeld

17. november 2013

SjeBets

Havde ikke tænkt i børn da jeg blev gravid første gang. Men troede det var en dreng lige til jeg fødte også fordi at alle sagde at jeg havde en "drengemave" men det var en pige. Nr to der var jeg sikker på det var en pige igen. Det var så en dreng. Nr 3 håbede jeg på blev en pige og det siger de kloge at det gør det også.

Anmeld

17. november 2013

Maja_4000

Jeg har altid 'forventet' at få en pige første gang, og det gjorde jeg men anden gang er jeg totalt blank

Anmeld

17. november 2013

SabinaMortensen

Både mig og min kæreste har en klar fornemmelse om, at det er en pige jeg har i mavsen, selvom jeg havde troet min første ville blive en dreng .. 

Men lad os nu se 

Anmeld

17. november 2013

Happiness

Jeg havde en fornemmelse af at den første ville være en pige. Men ud kom en Lukas

Og var herefter sikker på jeg ville få 2 drenge, og til februar skulle gerne komme en lillesøster.

Men ved nogle holder det stik. Det gjorde det bare absolut ikke her

Anmeld

17. november 2013

Trekløver(:

Både inden jeg blev gravid og hele graviditeten igennem var jeg helt sikker på det blev en pige, og ud kom sørme en lille pige

Anmeld

17. november 2013

helle85

Anonym skriver:

Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle putte den her hen så det blev her.
Jeg er ikke gravid og skal have børn lige nu, vil bare lige høre om der andre end mig der har haft en fornemmelse af kønnet allerede inden de blev gravid både med første 1,2,3 osv. barn.
Jeg vil lige start med at sige at jeg er ligeglad med kønnet, bare det barn jeg engang skal have er sund og rask. Jeg har i lang tid haft en fornemmelse af at mit første barn bliver en dreng...

kort før jeg blev gravid med min dreng havde jeg en meget mærkelig drøm og drømte at det blev en dreng, jeg drømte det i midten af december 2005 og lægen skønnede at jeg var blevet gravid lige omkring den 31 december.

med min pige tænkte jeg ikke så meget over det før jeg blev gravid, men fra jeg blev gravid havde jeg på fornemmelsen at det blev en pige

Anmeld

19. november 2013

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.