Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil æde min gamle hat på, at en cb vil skrive gravid hvis du tisser på den med det samme.
stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Et mere
Jeg kan sagtens se streg nummer 2.
Stort tillykke
Maja84 skriver: Sikker på jeg allerede kan sige tillykke Hvornår er terminen
Sikker på jeg allerede kan sige tillykke Hvornår er terminen
24 juli :-D
Mor11 skriver: 24 juli :-D
Ihh, hvordan er det gået. Har du testet positiv igen???
Sisse Vinther skriver: Tydeligere end hvad jeg ellers har set. (som så har været negativt) Jeg må ærligt indrømme at jeg selv har smidt adskillige tests ud, som har set sådan ud, fordi jeg var ret sikker på der ikke var noget -og det var der heller ikke. Men stregerne var også lige tydelige da jeg så testede positivt i sommers. Men det er vel forskelligt fra person til person? Selv ville jeg ikke antage det ud fra en sådan test. Ville have en mere tydelig streg før jeg var sikker -så prøv igen i morgen eller mandag. og pøj pøj med det.
Tydeligere end hvad jeg ellers har set. (som så har været negativt) Jeg må ærligt indrømme at jeg selv har smidt adskillige tests ud, som har set sådan ud, fordi jeg var ret sikker på der ikke var noget -og det var der heller ikke.
Men stregerne var også lige tydelige da jeg så testede positivt i sommers. Men det er vel forskelligt fra person til person? Selv ville jeg ikke antage det ud fra en sådan test. Ville have en mere tydelig streg før jeg var sikker -så prøv igen i morgen eller mandag. og pøj pøj med det.
Min var altså mere utydelig da jeg valgte at tage clear blue :* og den var der
LEJ skriver: Ihh, hvordan er det gået. Har du testet positiv igen???
Det gik super godt! Har også lavet en Update-tråd testede igen om eftermiddagen, der var den lidt tydeligere og så tog jeg en clearblue som viste positiv
justagirl skriver: Min var altså mere utydelig da jeg valgte at tage clear blue :* og den var der
Pff.... Du er jo også et under i dig selv
Mor11 skriver: Det gik super godt! Har også lavet en Update-tråd testede igen om eftermiddagen, der var den lidt tydeligere og så tog jeg en clearblue som viste positiv
TILLYKKEEEEE!!!
Sisse Vinther skriver: Pff.... Du er jo også et under i dig selv
haha iih tosse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128