Vil i anbefale denne vogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
8 svar
2 synes godt om
15. november 2013

Mumiemor1

Hejsa
Jeg har kigget lidt på denne vogn Emmaljunga Big Star s. Med drejebare hjul... Er det en i vil anbefale? Og hvad synes i om de drejebare hjul på den?

Jeg har en stokke (første model) som var fin at have inde i byen eller lign. Men var ekstrem forfærdelig når man skulle gå på noget sne pga. De drejebare hjul... Men der var jo et par "fejl" m denne vogn efter min mening.

På forhånd taak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Mumiemor1

15. november 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Vi er faldet for netop den barnevogn med drejbar hjul vi skal ind og bestille den i næste mdr og du kan låse de drejbar hjul vis du skal køre på et mere ujevnt sted så det er jo et kæmpe plus

Anmeld

15. november 2013

Dianabk

Mumiemor1 skriver:

Hejsa
Jeg har kigget lidt på denne vogn Emmaljunga Big Star s. Med drejebare hjul... Er det en i vil anbefale? Og hvad synes i om de drejebare hjul på den?

Jeg har en stokke (første model) som var fin at have inde i byen eller lign. Men var ekstrem forfærdelig når man skulle gå på noget sne pga. De drejebare hjul... Men der var jo et par "fejl" m denne vogn efter min mening.

På forhånd taak

Jeg har bestilt den samme model, bare uden dreje hjul. Jeg venter mig et januar barn så tænker jeg nok rammer noget sne og slud og jeg tror ikke de hjul er så fantastiske til sne og slud.

Anmeld

16. november 2013

Mumiemor1

Tak for svarene kunne virkelig godt tænke mig den og de drejebare hjul fordi man netop bedre kan bevæge sig i butikker og meget mere.. men var lidt usikker mht. Sneen.. Men smart de kan låses fast.

Anmeld

16. november 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Mumiemor1 skriver:

Tak for svarene kunne virkelig godt tænke mig den og de drejebare hjul fordi man netop bedre kan bevæge sig i butikker og meget mere.. men var lidt usikker mht. Sneen.. Men smart de kan låses fast.

Vi har en anden model, også med drejehjul der kan låses. vi har vinterbarn og det har aldrig været et problem med sne og den er genial når man handler i netto!!!!!!    

Anmeld

16. november 2013

Lukas&Liam<3

Har været glad for drejehjulene på min barnevogn, men ville aldrig købe emmaljunga

Anmeld

16. november 2013

babyonboard

Har lige købt den sort hvide model med dreje hjul, og hjulene kan låses så kan ikke se det bliver et problem, hvis det er ryddet veje du skal gå med den på. Har også en hvor det ikke er dreje hjul og vil sige at hvis der ligger meget sne så er det alså heller ikke til at gå med sådan en. 

Anmeld

16. november 2013

Momo

Drejehjul har det med at sættes sig fast fx ved meget sne, sand osv. Jeg ville aldrig købe drejehjul 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.