Hvad synes I om det her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2013

L&V

Super meget potentiale. Godt med plads og med maling og lidt kommer man langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2013

MyLove E

6800 skriver:

må jeg spørger hvor i bor nu??? bor selv i varde, og min mand er opvokset i nordenskov

Midtjylland :-D
Så det er et langt flyt vi gør hvis vi skal. Må jeg skrive til dig hvis vi skal flytte mod varde?

Anmeld

16. november 2013

6800

MyLove E skriver:

Så det er et langt flyt vi gør hvis vi skal. Må jeg skrive til dig hvis vi skal flytte mod varde?

ja selvfølgelig må du det

Anmeld

16. november 2013

MortilElias2010

MyLove E skriver:

Vi skal måske flytte. Jeg er så kpmmet til at sidde og kigge lidt på huse.

Jeg tror jeg har fundet mit drømmehus (ved godt det, så er dumt at vise det frem)

Jeg har også siddet og kigget på dyre og nyere huse. Men det er ikke min stil. De er simpelthen for upersonlig og kolde.

Nå men hvad synes i om dette hus http://www.edc.dk/Sag/?Pid=68001664

Hvor ser det skønt ud, kan godt forstå dit valg - og alle de rum både terrasser og carport samt øvrige rum  Det ser godt ud.

Anmeld

16. november 2013

MyLove E

MortilElias2010 skriver:

Hvor ser det skønt ud, kan godt forstå dit valg - og alle de rum både terrasser og carport samt øvrige rum  Det ser godt ud.

Jeg elsker den øverste terrasse, har altid drømt om sådan. .

Anmeld

16. november 2013

Rockertand

MyLove E skriver:

Vi skal måske flytte. Jeg er så kpmmet til at sidde og kigge lidt på huse.

Jeg tror jeg har fundet mit drømmehus (ved godt det, så er dumt at vise det frem)

Jeg har også siddet og kigget på dyre og nyere huse. Men det er ikke min stil. De er simpelthen for upersonlig og kolde.

Nå men hvad synes i om dette hus http://www.edc.dk/Sag/?Pid=68001664

Det skal jo have en hjælpende hånd, men udover vinduer og døre og ekstraisolering vil jeg mene, at det er overkommeligt, man kan jo tage et rum ad gangen. Hvis I har økonomisk råderum til boligforbedringerne, så er det da bare at gå i banken og få lagt budget

Anmeld

16. november 2013

MyLove E

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Super meget potentiale. Godt med plads og med maling og lidt kommer man langt

Ja det er jo det ;-) Og ens egne møbler;-)

Anmeld

17. november 2013

MyLove E

Øv ingen drømme hus denne gang. For manden fik ikke job:-(

Anmeld

17. november 2013

stjernehimmel

MyLove E skriver:

Synes huset ser skønt ud... jeg kommer os fra Midtjylland.. og har været flyttet til varde... faktisk en super hyggelig by.. dog flyttede jeg hjem da det forhold jeg var i da jeg ik havde kørekort og den offentlige transport var dårlig og tog utrolig lang tid :-(

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.