Nu kommer det altså.... Kan ikke mere!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. november 2013

PrinsessensMor

Hej alle
Har meget brug støtte og for at lukke en masse ud. Har været sammen med min mand i snart 10 år, har to børn på fire og to, er generalt glad og der er en vis balance i mit liv.... Indtil hans familie er i nærheden. Hans familie er så tætte som overhovedet muligt og det er ikke en mulighed for mig at omtale dem uden respekt, og det et min skyld. Fra starten af mit forhold har jeg været overglad for dem og givet dem lov til at komme tæt på og selvom de har hjulpet og støttet mig igennem en masse så har jeg fået nok af deres forventninger og deres evige ævl om deres perfekte familie. De har været gode og jeg har været god for dem. Men nu har jeg mit eget liv at bygge op og det nytter ikke at de blander sig i børnenes opdragelse, mit sociale liv og min familie med deres selvglade og bagkloge kommentar (selvom de nogen gange er rigtige, men fordi de kommer fra dem gider jeg ikke følge dem!). Suk. Åh. Årh. Skrigggggg. Jeg føler jeg har skudt mig selv i foden... Ligemeget hvordan jeg handler i denne situation så er der nogen der taber. Det er trods alt mennesker jeg holder af, men mennesker der har sat sig så højt oppe at de ikke vil høre på mig når jeg siger stop.

Min mand er caught in the middle, og det nytter ikke... Stormen er på vej og jeg kan ikke holde til mere. Its my way or the highway.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Kløver

Hold da op, ehm ved ik helt hvad jeg skal sige

Du kan ihvertfald ikke forvente de ved dine grænser hvis du ikke fortæller dem, hvor er er

Anmeld

15. november 2013

PrinsessensMor

Maja84 skriver:

Hold da op, ehm ved ik helt hvad jeg skal sige

Du kan ihvertfald ikke forvente de ved dine grænser hvis du ikke fortæller dem, hvor er er

Det gøre jeg også. Måske er det måden man siger tingene på? Jeg råber ikke og gider ikke de store diskussioner fordi de er håbløse og belaster mit forhold til min mand. Jeg har skubbet dem til side når jeg ikke er enige med dem, specielt med min svigermor. Hun er stærk. At ignorere og at gøre hvad jeg vil har været mit trademark, men uden snik snak.

Anmeld

15. november 2013

PrinsessensMor

Altså skal man virkelig kæfte op og alle detaljerne før de fatter det?

Anmeld

15. november 2013

Kløver

PrinsessensMor skriver:

Det gøre jeg også. Måske er det måden man siger tingene på? Jeg råber ikke og gider ikke de store diskussioner fordi de er håbløse og belaster mit forhold til min mand. Jeg har skubbet dem til side når jeg ikke er enige med dem, specielt med min svigermor. Hun er stærk. At ignorere og at gøre hvad jeg vil har været mit trademark, men uden snik snak.

Hm er svært at sige når ma. Ikke kender dem, og dig og hele situationen

Anmeld

15. november 2013

PrinsessensMor

Maja84 skriver:

Hm er svært at sige når ma. Ikke kender dem, og dig og hele situationen

det forstår jeg godt.. Jeg har bare brug for luft.

Anmeld

15. november 2013

Kløver

PrinsessensMor skriver:

det forstår jeg godt.. Jeg har bare brug for luft.

Det er også ok, tror ikke du kan ændre dem, kun din måde at være sammen med dem på, og bla ved at undlade at fortælle ting du ikke ønsker kommentarer på Lan du undgå konflikter der men at folk ikke blander sig i opdragelse er nok generelt utrolig svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.