Gravid eller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

761 visninger
4 svar
1 synes godt om
15. november 2013

Nanett

Jeg er ny her på siden og overskriften siger vist det hele.

Kæresten og jeg har et stort ønske/drøm om at få børn.

Jeg er godt nok 35 år og ved godt der ikke er mange æg igen, men har reglmesig mens. cyklus på 29, og har haft det siden vi droppede p-pillerne sommeren 2010, jeg er nu gået 3 dage over tid og tog derfor en test i morges da, jeg har smerter i underliv og ryg samt ømme bryster, men den viste kun meget svag positiv.

Sidste år mistede vi i 7+2 og der havde jeg også svært ved at få et tydeligt resultat på graviditetstesten, først en uge forinden jeg aborterede

Samtidig fik jeg at vide at jeg har dobbelt livmoder med delt skede, øhh det var der ingen der havde fortalt mig på trods af adskillige smea undersøgelser (for livmoderhalskræft) meddelelsen var at der er nogle risikofaktor ved at have dobbelt livmoder og dermed lille livmoder, som tidlig spontan abort, sen abort, tidlig fødsel og svært ved at blive gravid

Nu tør vi næsten ikke håbe for meget, for hvis jeg er gravid er jeg kun 4+3 ca. og alt kan ske endnu.

Nå men havde lige brug for at fortælle det til nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

Krydserfingre

krydser fingre for jer 

Anmeld

15. november 2013

Nanett

Mange tak det kan vi godt bruge

Anmeld

15. november 2013

MortilElias2010

Nanett skriver:

Jeg er ny her på siden og overskriften siger vist det hele.

Kæresten og jeg har et stort ønske/drøm om at få børn.

Jeg er godt nok 35 år og ved godt der ikke er mange æg igen, men har reglmesig mens. cyklus på 29, og har haft det siden vi droppede p-pillerne sommeren 2010, jeg er nu gået 3 dage over tid og tog derfor en test i morges da, jeg har smerter i underliv og ryg samt ømme bryster, men den viste kun meget svag positiv.

Sidste år mistede vi i 7+2 og der havde jeg også svært ved at få et tydeligt resultat på graviditetstesten, først en uge forinden jeg aborterede

Samtidig fik jeg at vide at jeg har dobbelt livmoder med delt skede, øhh det var der ingen der havde fortalt mig på trods af adskillige smea undersøgelser (for livmoderhalskræft) meddelelsen var at der er nogle risikofaktor ved at have dobbelt livmoder og dermed lille livmoder, som tidlig spontan abort, sen abort, tidlig fødsel og svært ved at blive gravid

Nu tør vi næsten ikke håbe for meget, for hvis jeg er gravid er jeg kun 4+3 ca. og alt kan ske endnu.

Nå men havde lige brug for at fortælle det til nogen

Årh  For jer! 

Anmeld

15. november 2013

Manna

Det må være et hårdt slag at få sådan noget at vide, især når man ønsker sig børn.

Det ser dog ud til, at det godt kan lade sig gøre:
http://www.libero.dk/Foraeldresnak/Forum/Rum/Emne/ ?topicId=87515

http://dindebat.dk/graviditet-foedsel/699238-gravi d-med-dobbelt-livmoder.html

Det er jo ikke sikkert din SA har relation til din todelte livmoder. Der er så mange, der aborterer af andre årsager.

Al mulig held og lykke og TILLYKKE!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.