Min krea tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

630 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. november 2013

lineog4

Elsker at sy og strikke - desværre er strikkeriet lige nu i bero grundet en dum skulder. Og jeg elsker små pige tøj men har jo ikke en selv og har brug for kommentarer om det er okay eller helt not. Drengetøjet og voksentøjet er hvad jeg selv kan lide, men hører meget gerne hvad der kan forbedres.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

lineog4

er i dag gået i gang med kombi fødselsdags og julegave til en 1 årig pige. kysen skulle have været vendbar men jeg synes der er for mange skønshedsfejl på den lyserøde til jer ville bruge den side, men er så også helt forelsket i den grønne 

Og en lille sweater også grøn så ikke helt så tøset men må jo så sy en kjole eller et par tøsede bukser til

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes begge deler er vildt søde! 

Jeg tænker dog at hunen nok først vil være rigtig god til sommer, hvis det var her den sku bruges!M vh stine

Anmeld

15. november 2013

lineog4

StineW79 skriver:

Syntes begge deler er vildt søde! 

Jeg tænker dog at hunen nok først vil være rigtig god til sommer, hvis det var her den sku bruges!M vh stine

Ja ved det ville bare så gerne prøve at sy den  Men knap nu godt forestille mig en skøn forårsdag med smækbukser og kyse - ej tror jeg næsten er skruk igen bare for at bruge kyser ;-)

Anmeld

15. november 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79
lineog4 skriver:

Ja ved det ville bare så gerne prøve at sy den  Men knap nu godt forestille mig en skøn forårsdag med smækbukser og kyse - ej tror jeg næsten er skruk igen bare for at bruge kyser ;-)

Ka lige se de finest sommer billeder for mig!  Vh stine

Anmeld

18. november 2013

lineog4

Så blev gaven til en lille 1 årig pige færdig.... Nu mangler bare julegaven - godt jeg har lidt piger omkring mig jeg kan sy til for elsker at sy kjoler 

Anmeld

18. november 2013

lineog4

Og så lige en kyse til og denne gang er den vendbar....

Hmmm godt manden min har sagt stop til flere børn ellers kunne jeg da ende med at få er bare for at kunne sy flere kyser og var det en dreng så bare ærgerligt, han måtte have dem på alligevel 

Anmeld

18. november 2013

MyLove E

Måske jeg skulle kigge hele tråden inden jeg svare Flot Tanja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.