Da jeg var ca 10 år blev jeg udsat for overgreb. Jeg blev ikke misbrugt seksuelt, men jeg blev befamlet af en ældre herre, på mine kønsdele. Jeg er idag 24, og den eneste der ved noget om det er min søster som blev udsat for det samme, af den samme mand.
Jeg er nu nået dertil hvor jeg ved at jeg ikke kan slippe det, det ligger hele tiden i mit baghovede, jeg tænker på det hver dag, og jeg skal have det bearbejdet på en måde. Jeg er blevet oplyst at jeg kan få psykolog hjælp igennem sygesikringen, fordi jeg har været udsat for dette, er det sandt?
Jeg kan mærke det påvirker mig mere og mere, jeg er hurtig til at fare op overfor vores børn, og overfor min kæreste, og nu føler jeg at jeg begynder at skylde ham sandheden. Vi har været sammen i snart 4 år, og han ved det stadig ikke. Vi skal giftes næste år, og jeg vil ikke starte vores ægteskab på en løgn.
Men hvordan bryder man isen og fortæller det? Nogen der kan hjælpe. Der er sket mange ting i min barndom med en alkoholisk far, en mor der slog, og så det med den gamle mand, så nu er jeg bange for at jeg er ved at udvikle en mindre depression. Jeg hyler over ingenting, og råber over ingenting.
Anmeld