Min lille Søløve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.694 visninger
8 svar
7 synes godt om
15. november 2013

MyLove E

Elias var helt frisk hele dagen i går.
Men da jeg gik i seng i går aftes måtte jeg tage ham ind til mig. Han lå og hostede og hev efter vejret :-(
I løbet af natten er han så næsten blevet forvandlet til en Søløve, han kan ikke hoste igennem. Det lyder fuldstændig som en søløve

Han har også fået feber ca 39.

Så vi er nok nød til at skal smut til læge i dag, tror i ikke også det er bedst? ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2013

B&J

hvis han lyder som en søløve så kan det være astmatisk bronkitis, jeg ville ringe til lægen

HUSK at løfte hoved ved sengen, og give ham lunt the med honning hvis han vil have det eller en kold is det hjælper også på luftvejene

og håber snart den dejlige dreng har det godt igen

Anmeld

15. november 2013

MyLove E

B&J skriver:

hvis han lyder som en søløve så kan det være astmatisk bronkitis, jeg ville ringe til lægen

HUSK at løfte hoved ved sengen, og give ham lunt the med honning hvis han vil have det eller en kold is det hjælper også på luftvejene

og håber snart den dejlige dreng har det godt igen

Han ligger på min hovedpude, sådan en firkantet "hård" en..

Vi ringer her lige om snart når de åbner

Anmeld

15. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det lyder som falsk strubehoste. Der skal mere til for, at få konstateret astmatisk bronkitis (har en datter som havde det da hun var mindre).

God bedring

Anmeld

15. november 2013

MyLove E

MoarHvidovre skriver:

Det lyder som falsk strubehoste. Der skal mere til for, at få konstateret astmatisk bronkitis (har en datter som havde det da hun var mindre).

God bedring

Har lige snakket med lægen. De tror også det er falsk strubehoste.
Men vi skal der ind kl 11.30

Anmeld

15. november 2013

MyLove E

Det var falsk strubehoste. Men de tog også lige et infektions tal på ham. Da lægen synes der var lidt larm på hans højre lunge.
Heldigvis var der ikke noget. Men var det ikke over på mandag skulle vi komme igen, da det så måske havde udviklet sig.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Dejligt, at infektionstallet ikke var så højt. Hvis det er muligt skal du hæve hans hovedgæret lidt og så må han gerne sove lidt køligt - det hjælper rigtig meget på hosten. Hvis han vågner i nat og vågner og hoster, så gå en tur udenfor, så han kan få frisk luft ned i lungerne (det hjælper).

Rigtig god bedring med ham

Anmeld

15. november 2013

MyLove E

MoarHvidovre skriver:

Dejligt, at infektionstallet ikke var så højt. Hvis det er muligt skal du hæve hans hovedgæret lidt og så må han gerne sove lidt køligt - det hjælper rigtig meget på hosten. Hvis han vågner i nat og vågner og hoster, så gå en tur udenfor, så han kan få frisk luft ned i lungerne (det hjælper).

Rigtig god bedring med ham

Det sagde lægen også jeg skulle :-D

Anmeld

16. november 2013

Ida cornerup

Hej, syntes også det lyder lidt som falsk strubehoste, så hjælper det tit at komme id i den friske luft, hvis han hoster meget

god bedring ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.