Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej damer
er der nogle af jer, der ved hvor man kan købe julekugler/andet pynt til træt, som man selv kan male
det ska ikke være glas, da det er min datter på halvandet, der skal være kunstner
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Giraffen skriver: Hej damer er der nogle af jer, der ved hvor man kan købe julekugler/andet pynt til træt, som man selv kan male det ska ikke være glas, da det er min datter på halvandet, der skal være kunstner
Lækkermåsen og vildbassens mor skriver: Syntes jeg så det i netto i dag
Syntes jeg så det i netto i dag
fedt, så må jeg lige prøve at smutte der forbi
LinLin skriver: Jeg har tidligere købt billige farvede kugler i ikea og lavet håndaftryk på
Jeg har tidligere købt billige farvede kugler i ikea og lavet håndaftryk på
det med håndtryk var en rigtig go ide tak
Jeg har købt træ - og flamingokugler i Søstrene Grene til samme formål. De er lidt små, men har set at Stof & Stil har nogle større, som måske egner sig bedre til små fingre
De har plastic julekugler i avform man får bare lidt mange ;-) men ellers synes jeg tit jeg har fundet plastic kugler i feks. Føtex
skrivemaskine skriver: Jeg har købt træ - og flamingokugler i Søstrene Grene til samme formål. De er lidt små, men har set at Stof & Stil har nogle større, som måske egner sig bedre til små fingre
tak for svaret - der er rigeligt af steder at finde dem kan jeg se
lineog4 skriver: De har plastic julekugler i avform man får bare lidt mange ;-) men ellers synes jeg tit jeg har fundet plastic kugler i feks. Føtex
fedt, jeg må ud og på jagt
Panduro Hobby
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128