Hurtig hjælp ang pergotime

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
1 svar
0 synes godt om
14. november 2013

isabellasmor

jeg har igen denne cyklus taget pergotime. jeg skal tage de sidste to imorgen. (har da taget dem i 5 dage) 

jeg er stoppet med at bløde, det gjorde jeg for 2 dage siden. 

igår startede lidt murren som begyndende mens smerter. iaftes har det taget helt vildt til, og jeg er inden for en halv time her nu, egyndt at føle sådan en varm følelse omme i lænden hvor "mens" smerterne også kommer fra... har snakket med 1813 som viderstillede mig til vagtlægen som sagde jeg bare skulle tage nogle smertestillende....

jeg plejer ikke at tvivle på deres "diagnoser" men jeg må indrømme jeg ikke føler mig helt tryg ved det :/ 

nogen der har prøvet noget lignende på pergotime? har ikke oplevet det de andre cylusser hvor jeg også har taget pergotime. 

jeg har desuden lige haft en bio/SA (uge 4+4) men alt så til at være ude ved sidste scanning, havde en fin tynd slimhinde og ingen hcg i blodet ......... er så stoppet med at bløde for 2 dage siden som sagt. og har ingen mens smerter haft under blødningen. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2013

Lillemy

Fandt du ud af hvad der var galt? Jeg har ikke selv prøvet det, men synes generelt at man kan opleve mærkelige ting når man er på hormoner .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.