Løn i detail butik

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.141 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. november 2013

2børn2

Ja er lønnen så dårlig som man hører?? Jeg overvejer at hoppe tilbage til butik.. Men ville lige høre om det er nogen der vil dele nogle oplysninger/erfaringer ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

1990h

2børn2 skriver:

Ja er lønnen så dårlig som man hører?? Jeg overvejer at hoppe tilbage til butik.. Men ville lige høre om det er nogen der vil dele nogle oplysninger/erfaringer ;-)

vores lokale isenkræmmer som jeg har været i får man 18700 ca..så ja..skod

Anmeld

14. november 2013

Chris86

2børn2 skriver:

Synes ik lønnen hænger sammen med lorte arbejdstider
Så falder jeg over noget andet en dag, så skifter jeg! Selvom keg hellere vil butik...

Anmeld

14. november 2013

AnthonsMor

2børn2 skriver:

Altså mindstelønnen, som var den jeg fik da jeg stod i butik før jeg fødte var 18.500 før skat.. Så jeg tror det kommer an på hvad man ser som dårlig løn.. Jeg var tilfreds, men havde heller ikke prøvet andet end SU og elevløn

Anmeld

14. november 2013

2babygirls

2børn2 skriver:

B2b butikker kan du godt komme op på ca 22.000kr men b2c stinker lønnen vist

Anmeld

14. november 2013

Thereseh

2børn2 skriver:

Jeg tror det er ret forskelligt. Kender én der arbejdede i Message (med lederansvar) og hun fik ca. 27.000. Så søgte hun nyt job, fordi hun ville ha færre timer - hun arbejdede ofte +40 timer. 
I H&M kunne de tilbyde hende samme slags stilling, men kun betale ca. 22.000. 

Så ret forskelligt. 

I min egen butik, får jeg næsten ingen løn, men jeg betaler min ansatte pige (som er der 8 timer om ugen) 120 kroner i timen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.