Kan jeg låne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
8 svar
2 synes godt om
14. november 2013

Muhmi

En dvd afspiller til nakkestøtten af én eller anden på mandag? Det ville simpelthen gøre vores tur til sjælland så meget nemmere og behagelig. Jeg leder med lys og lygte men alle dem jeg kan finde billigt er på sjælland.

Vi bor i midt-vest jylland i nærheden af Skive, jeg vil gerne betale for at låne den, men ja, jeg har brug for der er lidt ro omme bagi, den her gang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Kay

Du måtte gerne låne vores... Men vi bor jo på Sjælland så det er ikke til meget hjælp

Anmeld

14. november 2013

Muhmi

Kay skriver:

Du måtte gerne låne vores... Men vi bor jo på Sjælland så det er ikke til meget hjælp

Tak, men ja det er nok mest turen derover der bliver slem.. eller det ved jeg ikke, men kan finde dem billigt på sjælland, så regner med at købe når vi er derovre... Ellers tak 

Anmeld

14. november 2013

Nadia&Daniel

Muhmi skriver:

En dvd afspiller til nakkestøtten af én eller anden på mandag? Det ville simpelthen gøre vores tur til sjælland så meget nemmere og behagelig. Jeg leder med lys og lygte men alle dem jeg kan finde billigt er på sjælland.

Vi bor i midt-vest jylland i nærheden af Skive, jeg vil gerne betale for at låne den, men ja, jeg har brug for der er lidt ro omme bagi, den her gang.

Du måtte også gerne låne vores, men hey - bor ikke langt fra Kay, så er vi jo lige vidt

Anmeld

14. november 2013

stjernehimmel

Muhmi skriver:

Den vi har er til at holde selv og skal sidde i lader i bilen hele tiden da betteriet er kaput... Men du må hellere end gerne låne den

Anmeld

14. november 2013

Tip!

Jeg har en du gerne må låne.. Jeg bor i Hobro.. 

knus 

Anmeld

17. november 2013

Muhmi

Twinkle little star skriver:

Jeg har en du gerne må låne.. Jeg bor i Hobro.. 

knus 

jeg har købt billigt via dba. Ellers mange tak, det var sødt at jeg måtte 

Anmeld

17. november 2013

Muhmi

stjernehimmel skriver:

Den vi har er til at holde selv og skal sidde i lader i bilen hele tiden da betteriet er kaput... Men du må hellere end gerne låne den

Vi har købt... Ellers mange tak for tilbudet 

Anmeld

17. november 2013

Muhmi

Nadia&Daniel skriver:

Du måtte også gerne låne vores, men hey - bor ikke langt fra Kay, så er vi jo lige vidt

Ja så hjælper den ikke så meget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.