Melde afbud til fødselsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.015 visninger
8 svar
1 synes godt om
14. november 2013

Anonym trådstarter

Mandens bror, datterens onkel, melder afbud til hendes fødselsdag.

Årsag: Han har vagt i det firma hvor han kører for Falck.

Det er der jo som sådan ikke noget at sige så meget til andet end at det er ærgeligt, men jeg sidder med sådan en følelse af ligegyldighed. Jeg ved han ville kunne bytte vagt hvis han virkelig gad og vi kan ikke rykke fødselsdagen. Han ser aldrig sin niece og der er klar forskelsbehandling fra konens niece. Det gør skide ondt at han er så ligeglad med sin niece og han ser hende nærmest aldrig.

Håber ikke datteren lægger mærke hvor ligeglade de er når hun bliver ældre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2013

Sandratoft

Øv, det er jeg ked af at høre :/

Dog tror jeg ikke det altid er så ligetil at bytte vagter inde for Falck, heller ikke selvom han virkelig ville =)

Anmeld

14. november 2013

hesøth

Anonym skriver:

Det er der jo som sådan ikke noget at sige så meget til andet end at det er ærgeligt, men jeg sidder med sådan en følelse af ligegyldighed. Jeg ved han ville kunne bytte vagt hvis han virkelig gad og vi kan ikke rykke fødselsdagen. Han ser aldrig sin niece og der er klar forskelsbehandling fra konens niece. Det gør skide ondt at han er så ligeglad med sin niece og han ser hende nærmest aldrig.

Jeg synes nu det er fair nok at melde afbud pga arbejde.

Og hvordan ved du at han "sagtens" kan bytte vagt?

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

hesøth skriver:

Jeg synes nu det er fair nok at melde afbud pga arbejde.

Og hvordan ved du at han "sagtens" kan bytte vagt?

Som jeg skriver, så ville det normalt også bare være ærgeligt, men han er ligeglad. Det viser hans adfærd.

Fordi han tidligere har sagt at det kan han godt og han har gjort det før for "vigtigere" ting.

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Øv, det er jeg ked af at høre :/

Dog tror jeg ikke det altid er så ligetil at bytte vagter inde for Falck, heller ikke selvom han virkelig ville =)

Han arbejder hele tiden så han netop selv kan bestemme når han vil tage fri. Derfor viser det bare at hans niece ikke er vigtig.

Anmeld

14. november 2013

TNBC

Anonym skriver:

det er selvfølgelig surt..

er der alders forskel på de to piger? (jeg tænker på om den anden er ældre)

jeg kendte/kender en mand, der ikke var intresseret i at få sine nevøer/niecer på besøg før de var renlige.. for han ville ikke skifte bleer.

der er bare nogle mennesker der ikke er intresseret i små børn, også selvom at det er familie(kun sine egne) og det kan man jo ikke rigtigt gøre noget ved.

jeg ville bare lade ham være, det er hans tab.

Anmeld

14. november 2013

SjeBets

Min bror var heller ikke den mest aktive i mine børns liv før han selv begyndte at producere og der var mine så 10 og 6 men nu har de en super deltagende onkel der har dem på ferie og ja bare er tilstede for dem. For min bror var børn bare ikke så vigtigt før hans selv fik. Det var ikke noget jeg tog så tungt nok fordi at jeg heller ikke synes alle børn fantasisk og var nok heller ikke den mest deltagende da min søster var lille. Til trods for jeg var voksen da jeg blev storesøster igen

Anmeld

14. november 2013

Mettefpigen

Sådan nogle mennesker findes der bare... Min søns onkel og kæreste er heller ikk interesseret... De så først Lukas da han var ca 1 1/2 måned gammel, og igen da han var ca 3 måneder fordi min eks tog ham med derover til jul... Han har holdt ham en gang da han var ca 6 måneder..... Sådan er det desværre bare....

Anmeld

14. november 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

det er selvfølgelig surt..

er der alders forskel på de to piger? (jeg tænker på om den anden er ældre)

jeg kendte/kender en mand, der ikke var intresseret i at få sine nevøer/niecer på besøg før de var renlige.. for han ville ikke skifte bleer.

der er bare nogle mennesker der ikke er intresseret i små børn, også selvom at det er familie(kun sine egne) og det kan man jo ikke rigtigt gøre noget ved.

jeg ville bare lade ham være, det er hans tab.

Ja det er hans tab, men det gør skide ondt når der er mennesker der ikke er interesseret i hende. Nogen der "burde" være det.

Vores datter er 4 år og den anden pige er 2 år, så det kan ikke være det der er problemet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.