Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
anunym skriver: tusind tak for svar. så når jeg har haft min første mensens d. 24 okt og min testdag er 17 nov hvor langt vil jeg så værre hvis jeg er gravid?
tusind tak for svar.
så når jeg har haft min første mensens d. 24 okt og min testdag er 17 nov hvor langt vil jeg så værre hvis jeg er gravid?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tak for det
har du nogle semptomer? når nu du er 3+0?
stjernehimmel skriver: Hihi det er ikke min tråd ;-) men hay jeg snyde tester KOnsTANT! ( jeg er blevet det nye test-monster )
Hihi det er ikke min tråd ;-) men hay jeg snyde tester KOnsTANT! ( jeg er blevet det nye test-monster )
Hov, hehe - citerede vist lige den forkerte
Anonym skriver: Så er der en uge til testdag! Og testen skriger allerede på mig Har ømme dutter, øm lænd og tykt hvidt udflåd. Uhh hvor spændene, men kan jo være tegn på mens også.
Så er der en uge til testdag! Og testen skriger allerede på mig
Har ømme dutter, øm lænd og tykt hvidt udflåd. Uhh hvor spændene, men kan jo være tegn på mens også.
Meget spændende Tror du at du kan vente så længe med at teste?
Wimmie skriver: Meget spændende Tror du at du kan vente så længe med at teste?
nej haha
har giver mig selv lov til at teste på tirsdag
Første gang testede jeg først positiv sent i uge 7 så nu må vi se.
Anonym skriver: nej haha har giver mig selv lov til at teste på tirsdag Første gang testede jeg først positiv sent i uge 7 så nu må vi se.
Jeg testede positiv 3+5
Bragende positiv endda...så det kan lade sig gøre
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128