Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor langt tid gik der før i fik lov at prøve igen af lægen? Har været til lidt kontroller da mit hcg falder langsomt og bløder stadig her 10 dage efter.
Hvornår gik i igang igen og, hvor lang tid gik der før det lykkedes igen?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rikke vuholm skriver: Hvor langt tid gik der før i fik lov at prøve igen af lægen? Har været til lidt kontroller da mit hcg falder langsomt og bløder stadig her 10 dage efter. Hvornår gik i igang igen og, hvor lang tid gik der før det lykkedes igen?
Nu fik jeg en udskrabning pga en MA.. Mwn fik at vide, at vi måtte prøve right away. Så det gjorde vi Havde ca ægløsning 17-18 dage efter indgrebet. Og der lykkedes det så
Jeg havde en GUL som jeg skulle opereres for. Og der fik vi at vide bagefter, at vi skulle springe en cyklus over, for at kroppen kunne nå at blive sig selv igen
Vi gik i gang med det samme. Fertilitetsklinikken gav grønt lys.
Tror jeg blødte i en uge, ca 8 dage.....da jeg holdte med at bløde brugte jeg ÆL teste, fik positiv æl test ca dag 20 og knaldede en enkelt gang, vupti, ud kom lille Victoria som snart bliver fem så, vi gik i gang med det samme, da flere havde fortalt mig man havde ekstra gode slimhinder når man lige havde været gravid og dermed gode odds for at ægget ville sætte sig fast vi tog chancen og der var gevinst . Fire uger efter min SA stod jeg med en svag positiv test 3+ 1 og hun hang vednærede ikke engang mens inden hun var der. Så, jeg vil sige hop på manden når du er klar, din livmoder er lukket når blødningen holder og dermed er i femtionsrisikoen jo væk.
Håber virkelig snart det holder op så vi kan hoppe i "kanen" igen. Man bliver også lidt trængende når man ikke "må"
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128